Shoppingtur till Karlstad!

Hej!
Idag har jag och min vän Marie varit på en shoppingtur till Karlstad. Tänkte framförallt spana in några inredningsaffärer, något som vi båda sett fram emot! Vi var in i ett par stycken, men det var inte för än vi kom till noll54 som det kändes helt rätt!




Vi är ju båda förtjusta i den vita, lite lantliga stilen, så den passade oss perfekt! Vi gick runt och njöt i ca två timmar, jag fyndade den här korgen från madamstoltz
Väldigt söt OCH användbar....
 som tidningsställ eller...
som förvaring till extratäcket eller kuddarna, Bra va!?:)


Blev lite annat smått o gott också, en tvål kopp till "Lyxbadrummet" (som jag återkommer om vid senare tillfälle:)), hissgardiner och en hylla till mitt blivande pysselrum, och lite kläder till husets ägarinna så hon slipper gå naken i höst;)
Kunde inte motstå denna söta kofta från MQ

Ikväll ser jag fram emot "The killing" med Joel Kinnaman. På 4an kl 22.30, missa inte!


Kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg