Dagens Loppisfynd!!!

Fin gammal skolplansch 



Väggklocka

 
 

Emaljmugg:)




Näverkorg som ska bli omgjord:)




Ett rostigt fat att ha i trädgården




En ljuvlig liten glas karaff



Oj vad jag har fyndat idag! 
Blir så lycklig över att fynda på loppis! Det är billig och bra för samvetet eftersom man återanvänder saker:)

Idag har jag och mamma varit i Rynninge på kvartersloppis, den största jag varit på! Hade några saker jag var ute efter, det jag visade igår (emaljsakerna) och en näverkorg. Hittade flera emaljslevar och ett durkslag, men de var ganska skabbiga, fel vit färg och durkslaget var för litet så det blev inge med det;) Tyvärr..
Men hittade ju en massa annat, skolplanschen är jag väldigt nöjd med eftersom den var väldigt billig:) Och klockan såklart som mamma köpte till oss, den är riktigt fin! 

Tack älskade mamma! För klockan och för en underbar dag tillsammans med dig!

Nu väntar lite vardagsbestyr, hänga tvätt och diska... och kanske packa lite, det börjar ju närma sig flytt..:)

Ha en mysig lördag!

Kram på er!





 

Kommentarer

Populära inlägg