Glader...

Ja, känner mig riktigt glad och tillfreds idag och det är väl underbart! 

När jag kom hem från jobbet var jag så sugen på att baka, tänkte jag skulle göra sådana här:



Läskande cupcakes

Men hade inte alla ingredienser så det fick bli vanliga muffins istället. Söta muffinsformar finns det dock gott om i vårt hem:)

Valde dessa fina från Åhléns:



Sen var det bara att sätta igång, jag gjorde enligt det Här grundreceptet, sen hade jag i lite mörk choklad som fanns hemma. Simpelt och gott!

Mycket smarriga muffins

Måste erkänna att jag ätit en före maten OCH en efter:) Så nu ska jag lägga mig och jäsa i soffan samt njuta av allt pyssel och inrednings inspiration som Ernst bjuder på!

Ha en härlig kväll!

Kram kram

Kommentarer

  1. Haha känner igen det där..har en korg som svämmar över utav muffinsformar.. Man kan aldrig få för många utav dom?! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg