Lördagslyx!

Hej på er!

Ja lite lyxigt känns det ändå att äta hotellfrukost:)

På jobbet är vi ett gäng som ses ibland på  JAVA och njuter av deras goda frukost, det är viktig vardagslyx som man bör unna sig! Idag blev vi inte så många så jag har lovat att boka in ett nytt datum snart igen...

När jag ändå var på stan passade jag på att kika in i butiken House of Örebro de hade ännu mer rea än förra gången jag var där, så nu fyndade jag lite nytt till köket...

Ny grytlapp och grillvante

och ny kökshandduk

Kommer bli fint i nya huset:)

Jo, men jag måste ju berätta! Satt och funderade igår om hur jag vill att mitt pysselrum ska se ut och användas till, en sak jag kom fram till är att jag vill ha en stor anslagstavla där jag kan sätta upp lite allt möjligt så som inspirationsbilder mm. Jag vill ju gärna göra den själv, har klurat lite och kom på att jag bad svärmor spara gamla fönster (som kan vara bra att ha i framtiden;) för ett par år sedan, vet att de står i ett av uthusen på gården. Om jag tar bort själva glaset så kan fönstret bli en fin ram till anslagstavlan, sen är jag inte säker på om jag ska ha hönsnät eller tyg där glaset suttit, det får jag fundera på. Har jag tur kan vi åka ut till henne redan imorgon... Så kul!!!

Vad tror ni? Nån som har något annat förslag på en fin anslagstavla? Eller som rentav gjort en liknande?

Jag är tacksam för alla idéer och åsikter!

Ha en härlig lördag!

Kram kram


Kommentarer

Populära inlägg