Måndagspigg!

Ja, har faktiskt känt mig riktigt pigg och alert idag:) Härligt!

Fick dessutom ett väldigt roligt telefonsamtal från G tidigare idag, de som köpt vår lägenhet vill gärna flytta in tidigare. Så om allt går som det ska kan vi flytta till huset redan i slutet av augusti, Jippi!!

Nu tänkte jag visa en söt liten bra-att-ha ask....


Den är köpt i min favorit butik SMULTRONGÅRDEN! 
Ett alldeles underbart ställe på landet ca en mil norr om Örebro som har inredning, kläder och gudomligt gott fika. Att få strosa runt bland alla fina saker, sätta sig ner och njuta av alla ljuvliga bakverk tillsammans med mina vänner gör i alla fall mig otroligt lycklig!  


Snart är det dags för en tur igen, vi ska nämligen på Hattfest!:) 

Nu ska jag njuta av inte en, utan TVÅ stycken inredningstidningar som kom med posten idag! 


Kram på er!









 

Kommentarer

  1. Hej Sofi!
    Ja snart är det dags för hattfesten- jag kom på det igår! Att jag måste provbaka någon dag OCH en ännu viktigare grej- att hitta en tjusig hatt! Var gör man det?!! är frågan.. Har du någon?!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Ja du Emma! Har faktiskt hittat en riktigt fin "strandhatt" som jag tänkte ha tillsammans med en mycket söt tunika! Köpte hatten på accent. De flesta affärer har ju sommar rea nu så du hittar säkert någon:) Ska också provbaka nån dag:)
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg