Söta favoriter!

Vilken härlig dag!

Solen skiner och värmen är här, vi har varit till skogen med barnen på förmiddagen och plockat blåbär. Så imorgon ser alla fram emot att få baka något gott med blåbär i...

Något som det inte är blåbär i men istället massa choklad, är Kladdkaksmuffins!

Mina favoriter är Leilas



Så goda att jag var tvungen att pyssla ihop ett litet "receptkort" Använde mig av scrapbooking som är väldigt kul, men tar lite tid och mycket plats, jag kommer nog ägna mig mer åt det när jag har ett pysselrum:)


Så goda!

En annan favorit är ju mammas glasskaka



mums

 Har även gjort en kom ihåg tavla som sitter på kylskåpet...



kan va bra när man är lite tankspridd:)

Ser fram emot mer pyssel framöver.
 
Laga mat och titta på Ernst står näst på tur!

Ha en go kväll!

Kram kram

Kommentarer

Populära inlägg