Onsdagsmys..

Ja, här har vi riktigt inne-mys-väder!



vedkorgen är full..


och ljusen är framplockade..


Så nu känner jag mig mycket redo för att ta emot hösten! Ser fram emot att pyssla, tända ljus, gå härliga skogspromenader, tända en brasa, njuta av alla fina färger samt mysa med nära och kära! Hösten är nog ändå min favoritårstid.. Vilken är din?

Snuvig och fortfarande utan röst är för övrigt dagens status:( Har dock inte så ont i halsen så det känns bra:) 
Försöker packa upp lite när jag ändå är hemma, är inte så ansträngande förutom att hitta plats till allting:) Förstår inte hur vi fick rum med allt i vår tvåa, får ju knappt eller inte alls plats i huset. Har kommit fram till att vi behöver ett vitrin/linneskåp till pysselrummet så det får bli en tur till någon möbelaffär i helgen, plus att vi skulle behöva en till garderob och lite annat, så klart!:)

Nu ska jag fortsätta knapra halstabletter, dricka te och vara tyst så kanske rösten är tillbaka imorgon, hoppas! 


Kram på er!










Kommentarer

Populära inlägg