På min Önskelista!

Go´kväll på er!

Hoppas veckan varit bra?!
Min har varit bra men intensiv! Skönt att helgen är här faktiskt. G har somnat framför tvn, så jag passar på att blogga lite. Har en rolig och händelserik helg framför mig, imorgon ska jag på "folkparksfest" med mina kollegor och på söndag blir det en tur till Smultrongården för shopping och lite fotning!!;) Får nog berätta mer om det senare...;)


Nu tänkte jag fylla på min "Vill ha" lista... Som för övrigt skulle kunna göras väldigt lång men jag får begränsa mig en aning..


sideboard från Bruka Design


Saknar verkligen ett sideboard att ha i vårt vardagsrum, det här helt ljuvligt fina skulle passa bra:)




Liatorp från Ikea


Ett vitrinskåp till allt mitt pyssel och pynt!


Svarta ljusstakar, Tine K Home


Svarta ljusstakar står allra högst på Önskelistan, förhoppningsvis hittar jag några på Smultrongården

Som sagt, listan skulle kunna göras låååång:)

Nu mina vänner ska jag leta recept!

Trevlig helg allihopa!

Kram kram

Kommentarer

Populära inlägg