Lite nytt...

Hej hej...

Idag har min dag sett lite annorlunda ut. Jag har bara jobbat halvdag, fick en läkartid efter lunch så det var bara och ge sig iväg!
Tog prover som jag får svar på i början av nästa vecka. Det läkaren kunde se nu var att jag har bihåleinflammation, så det kunde jag få medicin för vilket var skönt! Hoppas det vänder nu:)
När jag ändå var på stan för att hämta ut medicin så passade jag på att unna mig lite nytt...


Pajform från Bruka design


Två vita ljusstakar

Pajformen var behövlig och ska användas till helgens festligheter:) Ljusstakarna var inte alls behövliga men fina och billiga:) de skulle egentligen stå tillsammans med andra vita ljusstakar på ett fint fat men det blev inte så bra som jag tänkt:( Nu står de i ett av badrummen istället... Får se hur länge:)


Nu ska jag plocka och städa lite, får ju storfrämmande på lördag! Alla kusiner, kusinbarn och föräldrar kommer hit för vår årliga kusinträff! Det ser jag verkligen fram emot!

Ha en fin kväll!

Kram på er!





 

Kommentarer

Populära inlägg