Tapeter och tavlor..

Hej på er!
Innan jag och G flyttade ihop i vår lägenhet så beställde jag hem tapetprover från Måleributiken,
det är gratis och de har ett stort utbud att välja mellan.
Tanken var att jag skulle göra tavlor av proverna... Men så blev de liggandes i en byrålåda och glömdes bort.
Nu när vi flyttade till huset fick de komma fram...






Det har fortfarande inte blivit några tavlor av tapetproverna, men man kan ju göra tavlor av mycket annat...


En canvastavla som fått lite mer vit färg och text


En tavla som jag "scrappat" ihop:)


En tavla med "favoritpappret"

Helt ljuvligt papper!

Ska väl i ärlighetens namn säga att den sista tavlan slängdes ihop på ett par minuter, fick ett litet infall. Vet inte vart jag ska ha den men men... Pappret är i alla fall jättefint;)
Och tapeterna ja, blir nog inga tavlor av dem just nu... Nån som har något förslag på vad man kan göra av överblivna och ensamma stackars tapetprover?:)


Nu blir det mat, sen soffläge! Ska kika lite i Leilas "Hello Cupcake"också, får ju fikabesök både lördag och söndag så då är det väl bäst jag bjuder på något smarrigt!


Kram på er!

 

Kommentarer

Populära inlägg