Adventsljusstake!

Hallå i stugorna!

Tittar in en snabbis mellan julgruppsskapandet och lussebaket:) 
Tänkte bara "visa upp" min adventsljusstake. Den blev inte alls som jag tänkt, blockljus och lerkrukor var tanken först, sen blockljus på ett fint fat. Igår kväll hade jag tillslut bestämt mig för vanliga ljus i vita koppar.... Nu blev det inte så heller, utan det blev det här istället...;)

Adventsljusstake 2011

Har blöt oasis som ljusen står i, det gillar mossan också:) 
Ja, det fick bli en enkel variant i år, rätt söt ändå tycker jag! Nu är bara frågan var den ska stå!;)

Nu ska jag fortsätta med mitt pysslande och bakande! Måste säga att det är lycka att ha en stor tvättstuga att hålla till i när man ska göra julgrupper!:)

Ha en finfin lördagskväll!

Kram på er!

Kommentarer

  1. Jättefin ljusstake! Lyckliga dig som har en stor tvättstuga! Då går det mesta lätt! Ha en fin advent! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kanon fin!
    Önskar dig en trevlig första advent!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Blev ju jättefint!
    Jaa jag är oxå i tvättstugan o slabbar med sånt, kanon!

    Ha en fin första advent!

    Kramar Liza

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg