Kvalitetstid!

God afton!
En hel eftermiddag och kväll på Mariebergs Gallerian har det blivit både idag och i fredags. G har jobbat väldigt mycket det här året och kommer därför vara ledig vissa dagar fram till jul. Det känns otroligt lyxigt att få eftermiddagar o kvällar tillsammans! Idag har vi pratat, strosat runt i affärer, njutit av varandras sällskap och allt fint som butikerna bjuder på. Det är kvalitetstid för oss:) De som känner mig förstår säkert att det blivit lite shopping också - är just nu inne i en period då jag är bra på att "unna" mig saker som...

En ny mössa...

Mössa Peak Performance

Två "bulliga" krukor till kommande hyacinter...

Krukor från Bruka design

Presentpapper och en ny julduk blev det också men det får jag visa en annan gång.
Nu ska jag "surfa runt" och se vad några av er haft för sig idag:)

Kram på er!

Kommentarer

  1. Det låter härligt att bara ta det lugnt tillsammans. Fin mössa! Det skulle jag också verkligen behöva en ny. Ha en fortsatt bra dag! Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg