På bättringsvägen;)

Hej på er!

Hoppas ni mår bra!?
Själv så har jag varit magsjuk men är på bättringsvägen:)
Men fy säger jag bara! Att vara magsjuk är bland det värsta jag vet, som tur är går det över ganska fort, däremot tar återhämtningen desto längre tid.
Idag ägnar jag mig åt att se på film, läsa tidningar och dricka blåbärssoppa. Tror till och med att jag ska äta lite kokt ris till lunch, mums;)


Lantlivs Jul & Pyssel köpte G till mig igår, det är den enda Jul tidning som jag inte hade så jag är otroligt imponerad av att han hade koll på det:)
Igår var jag för trött o febrig för att läsa men idag går det bättre! Har också tittat på en av mina favorit filmer The Holiday, för er som inte sett den - gör det!

Nu ska jag ta och koka det efterlängtade riset;);)

Ha det gott och Trevlig helg på er!

Kram kram

Kommentarer

  1. Hej!
    Ja magsjuka är faktiskt det värsta, blir helt utslagen.. :( Skönt att du är på bättringsvägen! =) På tal om pyssel, du gör väl egna julkort förstår jag? Mina är redan klara,kunde inte hålla mig... ;)

    Kram på distans!

    SvaraRadera
  2. Usch, magsjuka är verkligen det värsta :( Skönt att du är på bättringsväg!!
    Gullig sambo du har ;)

    Krya på dig!!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  3. Usch magsjuka är inte roligt :( Krya på dig!
    Önskar dig en mycket fin helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har sett den filmen och den är toppen. Nu blev jag sugen på att se den igen :)

    Hälsningar Josefin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg