Härlig helg!

Å vilken härlig, rolig och avkopplande tjejhelg vi haft!

Igår var vi runt i Stockholms inredningsbutiker, där det fanns sååå mycket fint. Till allas förvåning så blev det inte så mycket shoppat av mig;) jag gick mest runt och njöt och inspirerades av all vacker inredning, kunde dock inte motstå dessa sötingar som ska få komma fram efter jul:)

Diskmedel och diskborste från Greengate




Inhandlade på Syster Lycklig som var en helt fantastisk liten butik!

Apropå fantastisk så var vi ju på Dansens Hus och kollade på Svansjön, se den säger jag bara!

Idag har det blivit desto mer shopping, bla den här...

Kofta från MQ


Den jag köpte var cremevit som blivit min nya favvo färg (om man nu kan kalla vit för färg?:) 
Jag letade efter en fin klänning att ha på julens fester men hittade ingen, däremot fick ett par jeans och några fler toppar följa med hem:) Får gå på klänningsjakt i veckan! 


Nu börjar denna ljuvliga helg gå mot sitt slut. Det bästa har ändå varit att få vara tillsammans med människor jag tycker otroligt mycket om! Tack Emma och Kajsa för en toppen helg! 


Nu ska jag se vad flera av er haft för sig i helgen!:)


Kram på er, och trevlig söndagskväll!
 

Kommentarer

  1. Kul att helgen blev lyckad! Och roligare blir det nog att diska med de nya söta hjälpmedlen! :) kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg