Lite nytt till köket!

Go kväll!

Idag har jag bestämt mig för att det blir två inlägg:)

Tänkte visa några julklappar som jag fick till köket...

Brödform från IB Laursen


Brödburk från Bruka design



Musli burk från Bruka design

De vet vad jag gillar.. TACK  fina familjen!

Tror ni jag hittade mycket på rean, nähä då... Blev bara en svart skinnväska:( Men jag vet ju att de bästa affärerna inte har så mycket rea förän i början på januari:)
Kommer nog bli några fler shoppingturer ändå de närmsta dagarna, det är ju något som både jag och G gillar!
Nu ska jag göra pytt i panna av rester från julafton sen ska vi kolla på en dokumentär om Peter "Foppa Forsberg, den verkar riktigt bra!


Hur har ni det idag? Har ni varit ute och trängts med folk på annandagsrean?:)


kram kram

 

Kommentarer

  1. God kväll! Fina saker du fått, minnsann! Nej, jag har hållt mig inomhus det mesta idag, men däremot har jag reashoppat lite på nätet. Gjorde några fynd till barnen hos Polarn o pyret, bland annat. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jätte fina julklappar =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker!!! Jag är en riktig sucker på ib laursen & bruka design med!! Green gate tillhör oxå favoriterna:-) själv städade jag och sambon tvättade bilarna igår. Ska en sväng på stan imorgon, behöver en nyårsklänning;-)
    Har du klart vad du ska ha?
    Ha en bra dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka fina julklappar! Brödformen från Ib Lausen är ju bara underbar och Brukas olika saker är toppenfina. Kul att de vet vad du gillar :)

    God fortsättning. Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint du fick av tomten :)
    Gillar verkligen dom fina brödformarna!
    Ha det gott!
    Kramar
    Sara

    SvaraRadera
  6. Jättefina klappar du har fått..kul:)

    Önskar dig en fin nyårsvecka
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg