En härlig dag!

Hej på er!

Idag har solen strålat i Örebro. Mycket trevligt!
Passade på att ta några bilder, de blir ju lite bättre när det är ljust ute;)

Har redan ändrat om lite på sideboardet;) Hjärtljusstaken är från Bruka.

Myrten i köksfönstren





Var ju tvungen att inviga nya muggarna:)

Dagen har för övrigt tillbringats med fina mamma! En promenad i det härliga vädret och lunch med tillhörande shopping på stan har det blivit:) Vi har haft så mysigt!!
Vad har ni haft för er idag?

Nu väntar jag på att G ska komma hem... Har nämligen en överraskning till honom;) 


Ha en fin kväll kära ni!


Kram på er!



Kommentarer

  1. Vilka söta muggar du fick!
    Såå fint med myrten i fönstret, blir sugen på det till mina likadana krukor i köksfönstret jag med! =)

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. UNDERBARA bilder du bjuder på =)
    Fin kopp! Var har du köpt den?
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Hej! Låter som du haft en bra dag. Här har vi njutit av det härliga vädret på skridskobanan. Åh, vilka fina koppar! :) Jag provar också Myrtenträd just nu, spännande att se om de överlever...! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. God kväll!! Så härligt du haft det idag!! Jag har fixat och fixat inför tisdagen då jag får lite besök.. Mer om det senare, när jag vet att det blivit av:)
    hittade du något roligt på shoppingrundan?
    Ljusstaken från Bruka var ju jättefin!! vi har bara en butik som tar in en bråkdel av deras sortiment:( Men när jag är i Sth tar jag (& min syster om hon är med mig;-)) alltid en tur till deras butik vid NK! Där kan man ju gå i timmar!!!
    Ha de bäst! Och du TACK för att du alltid skriver så fina saker till mig.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina muggar! Helt ljuvliga! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Ååå, jag gillar verkligen muggen och ditt myrsineträd är ju bara bedårande!!!
    Lovely:)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg