Fredagsmys och bloggsamarbete!

Snart ska jag krypa upp i soffan framför tvn och mysa med G. Han har varit borta i några dagar så det känns extra viktigt att fredagsmysa idag:) Men först måste jag bara kika in här en sväng, önska trevlig kväll till alla er och tipsa om ett bloggsamarbete som jag har med affären Syster Lycklig, om jag länkar till dom på min startsida får jag 10% rabatt på alla mina köp!:) Kika in HÄR om du vill veta mer och också få 10% rabatt:)










Hittade bla de här fina sakerna som får hamna på min Vill-ha lista till våren!

Nu önskar jag er en riktigt härlig fredagskväll!

Kram Kram
(Bilderna lever visst sitt eget liv idag, huller om buller;))

Kommentarer

  1. Hej Sofi, Tack för tipset! Vad fint det såg ut i din tvättstuga. Vår är så liten så där råder alltid kaos! :) Trevlig helg till dig! kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hi hi, som du kanske sett länkar även jag till dem - det är en butik som jag är alldeles käääär i!!!
    Väck han brevid så ni kan mysa resten av kvälla nu;-)
    och tack för dina fina värmande ord!!
    Kram fina du!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg