Nya favoriter!

Hej på er!
Tack för alla gratulationer angående G:s nya jobb, gulliga ni är!
När vi ändå var igång och firade igår så tog vi Alla hjärtans dag firande med eftersom G är borta då.
Dessa söta koppar fick jag:)

Koppar från Bruka Design
Är ju löjligt förtjust i koppar/muggar och i Bruka Design, så det här var perfekta presenten till mig!:)
G blev också väldigt nöjd med sin present, biljetter till en Takida konsert:)
Blir ju lite nyfiken, hur firar ni Alla hjärtans dag? Stort, lagom eller inte alls kanske?

För ett år sedan vid den här tidpunkten så var den här bloggerskan ganska vältränad, sen kom sommaren, sen hösten, sen JULEN... Ja ni förstår vart jag vill komma, men nu får det vara nog! 
I förmiddags var jag ute och sprang för första gången sen i början på sommaren. Först gick det så bra, jag nästan flög fram, tänkte att det här var ju superlätt! Kanske just därför jag gick in i väggen sen och den tänkta sträckan fick kortas ner sesådär några kilometer, det fick räcka med ynka 3,5 km den här gången! Jaja ibland får man vara nöjd för det lilla:)


Ikväll kommer våra vänner på lite mat och Melodifestivalmys, det ser vi fram emot!

Kära ni, hoppas att er kväll blir toppen!

Kram på er!




 

Kommentarer

  1. Superfina de kopparna, har allt sneglat på dem jag med:-) bruka har sååå mycket fint!!
    Hmm, vi firar lite lagom. Ska baka något gott, jag har ju något annat spännande på G den dagen med;-)
    Vad tycker ni om Mello då? Sådär tycker vi.. Nu ska lilla fröken nattas:)
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Hej !!

    vilken fina koppar =) Hoppas ni hade bra igår
    Kramar ifrån mej

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg