Torsdag...


Söta små ägg från Smultrongården. Fatet är från Indiska...
Som för övrigt har mycket vårfint!



Skönt att kunna visa några inspirationsbilder från nätet (ej den första) när det egna hemmet ser ut som "hej kom och hjälp mig" typ:) G har varit sjuk och jag har jobbat mycket... Riktigt trött och opeppad på att ta hand om "skiten" är jag också, idag hade jag ingen lust att åka hem efter jobbet utan stannade på stan och tänkte shoppa mig lycklig;) Gick åt skogen och jag kom hem med ingenting. Tyckte nästan att huset hånlog lite när jag klev in genom dörren... 
Nä, nu ska jag rycka upp mig! Imorgon är det fredag och jag slutar tidigt! (förhoppningsvis...;)
Sen ska det bli dåligt väder på lördag så då kan jag städa:) haha

Ja, ni kära söta bloggvänner, idag är det bilderna som får stå för inspirationen!

Klickade förresten hem den här till ett mycket bra pris:)


Alltid något, eller hur?:)

Fantastiska är ni som kikar in här varje dag, det gör mig så otroligt glad och tacksam särskilt såna här dagar!:)

Kram på er! 
 

Kommentarer

  1. Du din sötnöt!! Du är för härlig!!
    äskan är lovely och påskäggen likaså!
    Nu är det gonatta för mig!
    Sov sött!
    Kramen:)

    SvaraRadera
  2. Jag vill önska dig en kanon trevlig helg!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder..:)
    Önskar dig en mysig fredag goa du!!!

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej !
    Vilka härliga bilder =) Ville bara kika in och önska dej en mysig helg =)
    Kramar ifrån mej

    SvaraRadera
  5. Det där fina fatet såg jag allt på Indiska idag! Hoppas att du får en fin helg med en massa ny energi! kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Vill bara önska dig en härlig fredagskväll!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  7. Vilken fin väska! Vart har du köpt den? :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg