Packning pågår...


Hej på er!

Solen strålar och termometern visar plus 14 grader:) Härligt!
Hur har din dag varit?
Här har jag precis börjat packa lite smått inför helgens lilla tripp:)


Oj va blått det blev;);)


Fina koftan från Odd Molly som jag tycker mycket om men använder på tok för sällan:)



Som jag berättat tidigare så har vi ordnat en liten resa med hemligt mål för mamma som fyllt år. Imorgon är det dags och jag vet en som är så nyfiken;) Otroligt kul ska det bli!

Vad händer för er i helgen kära bloggisar?

Nu ska jag fortsätta packa (läs - gå ut i förrådet och hämta in en resväska:) sen ska jag nog lägga mig i ett varmt bad, känner mig riktigt trött och frusen just nu.


Önskar er en Trevlig Torsdag!


Stora kramen från mig!


P.s Både igår och idag så strular blogger för mig, grrr... Jag kan inte gå in och förhandsgranska min inlägg som jag brukar:( Som om något ser tokigt ut så vet ni varför:) 



Kommentarer

  1. Åh, vad jag tyckte om din fina kofta! Såg att du bodde i Örebro. Själv bor jag i Lindesberg :) Kram Knorkan

    SvaraRadera
  2. Jag kan oxå bli tokig på Blogger den lever sitt egna liv ibland...
    Så spännande med en resa, ha en riktigt skön helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Perfekt packning tycker jag:) Dessutom snyggaste tröjan från OM!! Låter som en trevlig utflykt! Min helg ska ägnas åt lite fix i trädgården hoppas jag, beror ju lite på vädret...

    En fråga, fick nyss veta att en bloggare kommit till en konstig länk då de svarat på en av mina kommentarer!?! Fattar ingenting!! Om du provar att klicka på min kommentar här och kommer till en sådan länk får du gärna tala om för mig...

    Jag har också problem att förhandsgranska, förhoppningsvis blir problemet löst...

    Kraaaaaaaaaam och trevlig helg!

    aka

    SvaraRadera
  4. Åh så spännande, ser ut till att bli varmt och skönt!
    Inte helt fel i dessa dagar....

    Lycka till med packningen och hoppas ni får en minnesrik resa, va rädd om dig (och mamma).

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  5. Kul att få åka iväg lite. Snygg kofta.:-) Stina

    SvaraRadera
  6. Vad härligt det ser ut med blått. En underbar färg tycker jag. Den färgställningen på odd molly har jag inte sett. men jag måste säga att den är helt bedårande. Underbar. :)

    Jodå, visst räknas det med kryddträdgård alltid. :)

    Vad mysigt med en liten tripp i helgen, hoppas ni får det kanon!

    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg