Ego!


Hej söta ni!

Känner mig så värd två dagars ledighet!

I brist på annat (och för att muntra upp mig lite;) så tänkte jag visa några bilder från när jag var "modell för en dag" som det kallas. Det är säkert flera av er som varit det men för er andra så kan jag berätta att det går till så här: du och dina vänner blir sminkade och fotade i en studio sen får ni välja hur många bilder ni vill köpa, om ni vill köpa någon (vilket man såklart vill;)
För ca två år sedan så var jag och tre vänner modeller för en dag! 

Så jädra kul hade vi!

Här är några av bilderna:)








En helt fantastisk dag hade vi!:) Det här är något som jag verkligen rekommenderar att göra med tjejkompisarna, något jag alltid kommer minnas just för att vi gjorde det till en sån rolig grej!:)


Ja ni, nu har jag verkligen visat upp mig... Hoppas ni har överseende med det:)


Har du varit modell för en dag? Vad tyckte du var roligast i så fall?


Vet ni, nu ska jag ladda inför hockeyn med att läsa en ny inredningstidning som G köpt till mig, för att jag är så bra tydligen:)


Önskar er en riktigt trevlig Fredagskväll!

Stor kram till er!


P.s jag är fortfarande frisk... :)

Kommentarer

  1. Fina DU=) Nu håller vi tummarna för att vi vinner hockeyn!!!

    Kram Lussan (det närmaste modell jag kommer var "samhällets" lucia en gång för tusen år sedan=)

    SvaraRadera
  2. Så fin du är!!
    Låter som en riktigt rolig grej att göra med tjejkompisarna!
    Åh fy, håller tummarna att du klarar dig från magsjukan...!!

    Trevlig kväll!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  3. Så fin du är och vilka fina bilder. Förstår att ni hade det toppen.
    Trevlig helg
    Kran
    AC

    SvaraRadera
  4. Du är jättesnygg !! Fina bilder .
    Så vackert hår , är det självfall ?
    Kul med modell för en dag . Det var en som ringde hit och frågade om jag ville fota mig när dom var här i februari . Men min pappa hade just dött då så jag tackade nej och bad dom återkomma nästa gång dom är här .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder verkligen!! :D Jag har också provat det där en gång, var himla roligt men tyvärr så dyrt när man skulle köpa bilderna sen...

    Vi torkar också spyor på jobbet... och lite annat med för den delen :/ usch och fy. Men jag har klarat mig än så länge. Jag brukar inte få magsjuka, är nog mer troligt jag drar hem det till sambon istället...

    Hoppas du har en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej vännen !
    Gud va snygg du ä !!!!!
    Ville bara kika in o önska dej en supermysig helg
    Massa kramar

    SvaraRadera
  7. Snygg bloggerska!
    Har inte varit modell ens för en dag :) men det ser kul ut! Många fina bilder.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. WOW sofi, så, för att använda ditt eget ord, jädra snygg du är!!! Superfina bilder på en supersöt tjej!
    Sug åt dig och var stolt över dig själv!
    Hoppas verkligen du är frisk från magjuka idag med!!
    Ha en fin lördag nu vännen:)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  9. Åhh, vad snygg du är! Fantastiska bilder, förstår att ni hade det supertrevligt.
    Önskar dig en mycket fin helg!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  10. Otroligt fina bilder. Vilken snygg jeansjacka du har! Kram Knorkan

    SvaraRadera
  11. Helt ljuvliga bilder. Vad fin du är!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg