Kanske en sån här!?


Hej hopp!

Ja, kanske kan det bli en sån här imorgon...

 Iphone 4S 16 GB

Har varit otroligt nöjd med min smartphone från Samsung men nu är det dags för en ny så varför inte en Iphone denna gång!?!:)

Sitter och kikar på snygga Iphoneskal och kommer fram till att jag ska göra ett eget med hjälp av genomskinligt skal och fina papper, som de här exempelvis...


Bild lånad från Craft and creativity

Helt ljuvliga va!?

Njuta av att vara ledig ska jag också göra imorgon! 

Ha det gott!

Kram på er!


Kommentarer

  1. Vilken bra idé :) Måste prova göra ett eget skal till min telefon. :) ha en bra kväll! kram!

    SvaraRadera
  2. Blev det en ny telefon i dag ?
    Jag har en gammal skrutt , ärvt dotterns för flera år sen .
    Vad smart sätt att göra egna skal till telefonen . Snyggt !
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vilka söta skal, helt underbara!!

    Blev det en ny telefon? Jag är sååå nöjd med min iphone. Har aldrig haft en bättre telefon :)

    Hoppas du haft en härlig ledig dag! Jag har varit hos en kär vän och myst med henne och hennes bebis, så mysigt!!

    Kramkram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg