Sommarlängtan!






Hej på er!

Vad är sommar för dig?

Blommor, bara fötter, glass, bad, sandaler, skratt, värme, sol, regn, midsommar, glädje, semester, frihet, trädgård, grilla, vänner, familj... Ja listan kan göras lång men sommar för mig är också att koppla av och släppa på alla (nästan) måsten och förväntningar, känna sig fri helt enkelt:)
Man går in i sin lilla bubbla och kommer ut när sommaren är slut, nån som känner igen sig?;)

En otrolig sommarlängtan har jag just nu i alla fall, vill ha sol och värme, Tack!


Inne och mysa, så ser dagen ut, har ju sin charm det med.


Ha en finfin dag trots "höst" vädret som härjar:)

Kram på er!




 












Kommentarer

  1. Hej hej!
    Va kul att du kikade in på min blogg. Som du säger verkar vi vara lite lika. Jag har också provat att vara sockerfri, men föll dit på en fika denna gång. Ska försöka börja snart igen, men känner att jag måste komma igång med träningen nu och då behövs ju lite kolhydrater. Dock inte i form av godis kanske hehe. Dock får jag ta det lite lugnt med träningen, fick en dotter för 3 månader sen och kroppen är ju inte tillbaka till det vanliga än. (inga hopp eller springande för mig alltså.) Kommer fortsätta läsa din blogg, så den hamnar i min blogglista ;)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Javisst ! Alla dina sommarord gillar jag . Men kan lägga till ett ord för min del , STUGAN ♥

    Fina Converse . Min dotter Sara fick ett par fejk-converse av storasyster Hanna när hon var i Turkiet , men tyvärr var dom för stora .

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nu sitter vi här och väntar spänt på finalen i "Mästarnas mästare". Vi håller på Pernilla också :) Hon är vass.
    Gillar detta program men annars kan jag inte direkt påstå att jag är så intresserad av idrott. Jag är nog mer den som blir sur för att de tar bort de vanliga programmen för att visa en fotbollsmatch ;)

    Kul att få följa med på något sånt där. Kan vara roligt även fast man är yngst.
    Åh vad skoj att ha fått lite idee'r om eran trädgård.
    Man skulle vilja ha och göra så mycket i sin trädgård. Men tid och pengarna stoppar en. Man får ta lite i taget. Tyvärr ;)

    Jisses, vad kameror ni har ;) Så använder du en digitalkamera när ni har en system?!?! Hehe..
    Vad glad jag blir att höra dina snälla ord om mina bilder.

    Du kan vara lugn. Här blir det ingen lever serverat. Urk!! ;)
    Såg att Emilia dragit igång med sockerutmaningen igen så det blir att fundera ut nåt gott till efterrätt som alla kan äta.

    Usch vilket segt väder det är. Varit inne och städat. Hoppas vädret blir lite bättre nu i veckan. Eftersom vi ska åka till Grebbestad på onsdag. Lite varmare skulle jag gärna vilja att det var.

    Nu börjar det! Ha en mysig kväll! Kramis

    SvaraRadera
  4. Åh jag längtar också efter sommaren!! Den där värmen får gärna komma snart, gärna imorgon!

    Hihi, ja kör en månad till du med sockerutmaning ;) Fast om jag hade varit du hade jag nog börjat äta igen...

    Hur har helgen varit?
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Min längtan efter sommaren är också stor. Särskilt efter den här regninga helgen. Jordgubbar längtar jag nog allra mest efter, dvs svenska solmogna... mums! kram

    SvaraRadera
  6. Det är inte mycket som slår något så somrigt som lupiner i olika färger :-)

    SvaraRadera
  7. Håller med om att lupiner är sommar, har alltid det på midsommarfesten.
    I är är det dock mycket pollen ute, så för min man och sons skull får dom stå på vår yttertrapp.
    Kram, ha en härlig sommar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg