Jag vann!


Emaljkanna från IB Laursen. 
Bild lånad av Knorkan.

Hej på er!

Döm om min förvåning när jag fick reda på att jag vunnit denna ljuvliga emaljkanna inne hos Knorkan. Jag var med i en utlottning på Facebook och sen vann jag, snacka om tur!:) Tycker att ni ska gå in och kika på hennes blogg och butik, där finns massor av fina saker och härlig inspiration!
Titta in HÄR 

En trött bloggerska har ni här, en heldags shopping tar på krafterna:) Men vi har haft en fantastiskt mysig dag, jag o mamma:) Hade tänkt slipa det sista i rummet ikväll men bestämde mig för att göra det imorgon istället:)

Nu ska jag se vad ni haft för er idag!

Ha det fint!

Kram på er!


Kommentarer

  1. Jag skickade ett meddelande till dig på facebook, men det kanske inte kom fram :) Maila din adress till knorkan@hotmail.se så skickar jag kannan imorgon ♥ Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis fina Sofi!!'
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten :) Vad kul att vinna! Riktigt fin kanna.

    Härligt att höra att du och mamma haft en bra dag. Och att du hittade mycket fint. Var ni på Marieberg?

    Idag började vi med en långpromenad på morgonen. Nu ikväll vart vi bjudna på mat hos några kompisar.

    Nej, vad trist. Är det stängt nu hela hösten i Rönneshyttan?

    Vad händer i veckan?

    Ha en fin kväll! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tjoho GRATTIS vännen!!! Va kul och en så fin vinst!!!!
    Shoppa, kan man bli trött av att shoppa??? du skojar;))
    Vad hittade ni för fint då? Jag är ju jättenyfiken!! Och nu vet jag att det är nästa måndag som du fyller;)
    Vi har haft en underbar sommardag med bad och sol, sååååå skönt!!
    Hoppas du får en fin vecka nu. Imorgon följer vi med Tyra till skolan, men jag misstänker att vi inte får stanna så länge;) Så spännande!!
    Hoppas du fåren fin vecka vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Å så fin kanna! Grattis söta du, så kul att vinna!
    Roligt att shoppa men jobbigt :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten, måste vara ett perfekt slut på en härlig shopping och umgås dag.
    Hoppas du haft en riktigt bra helg och att du får en skön start på veckan, Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Grattis, så kul att du vann & kannan var riktigt fin:) Ja, jag blev så glad över min kitchen aid, nu måste jag baka en massa, hoppas att du kan övertala din Gustav:) Ja vi har renoverat hela lägenheten, den såg verkligen för jäklig ut när vi köpte den, det har varit mycket jobb, men det har blivit fint:) Det finns lite för & efter bilder inne på bloggen!

    Hoppas att du har haft en riktigt fin helg!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Grattis till den fina kannan!
    Så mysigt med en shoppingtur men oj vad dom kan ta på krafterna ;).
    Ha en fin start på veckan
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Grattis Sofi! Va roligt att du vann!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg