Cath Kidston.





Hej på er!

Här har det varit sjukstuga i ett par dagar, åkte nog på samma som G hade förra veckan:( Känner mig dock piggare nu så imorgon blir det jobb!:)
Idag har jag passat på att surfa runt efter roliga affärer som jag vill besöka i London
 Cath Kidston är verkligen en av dem! Så mycket fint! Jag är egentligen inte så mycket för rosmönster men det här gillar jag, massor! Det svåra kommer ju bli att välja mellan allt fint, det finns ju nästan hur mycket som helst;)

Jag återkommer med fler affärer som jag vill besöka:)
(fortsätter ju gärna att ta emot Londontips)

Nu ska jag kika in till er!

Kram Sofi




Kommentarer

  1. Otur med sjukdom . Skönt att du känner dig piggare nu .
    Ja det var snygga saker du visar .
    Jag har aldrig varit i London så några tips blir det tyvärr inte .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Heej!
    ÅH dit MÅSTE jag också!!! Måste måste! Tusen tack för tipset! Hur ligger deras priser??

    Är allt bra med dig??
    Kramar

    SvaraRadera
  3. hej. såg att du hade kommenterat på min systers blog (Från min sida sett) om mitt hus:) Ville bara titta in och tacka för dina kommentarer! Kul att du tyckte om hennes bilder från mitt hem!!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh, så mycket fint!!! Då förstår jag att du vill besöka den butiken, ibland är det ju kul att bara suga in alla inspiration:)
    Hu för sjukstuga! Skönt att du mår bättre nu då. Jag har varit tokigt trött idag. Efter att vi varit vid den nya lekplatsen i byn och cyklat en runda så slumrade jag till i soffan… Tidigt imorse åkte Marcus så nu är vi hemma själva:( Vill inte skriva det på bloggen, man vet aldrig..
    Så nu sitter jag här och läser ikapp en massa bloggar som jag inte hunnit kolla på senaste tiden:))
    Sköt om dig vännen!
    Kraaaam på dig!
    Ps: jag vet inte om man kan rösta flera gånger, testa;-)hihihi..

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hoppas ni piggar på er! Jag har tyvärr inga Londontips att dela med mig av!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla du för kommentaren!!
    Oj så mkt fint, Såå roligt o åka till London, har aldrig varit där men hoppas snart komma dit.
    Krya på dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad kul att åka till London, dit vill jag med och gå i butiker som verkligen inte finns här.
    Krya på dig, Kram

    SvaraRadera
  8. Så mysigt att åka till London. När bär det iväg?
    Har inte varit där sen jag var liten.
    Men får nog bli nån weekend tripp i framtiden.
    Skönt att du känner dig piggare, dessa höstförkylningar är så tråkiga.
    Ha en mysig Onsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Så fina saker! Skönt att du är piggare igen. Ha en bra torsdag, kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Är du kry igen?

    Snart har en vecka gått. Skönt att få hem sambon?

    Kram

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Skönt att du är piggare. Jag är hemma från jobbet idag och imorgon pga förkylning. Dom där små rackarna har starka baciller. =D

    Ja men såklart du ska besöka cath kidston, underbart inspirerande. Jag besökte den butiken i nothing hill. Men den finns ju på flera ställen i London. Det var där jag köpte mina handdukar. =D Mobilskalet köpte jag på nätet här hemma, lite fusk men vad gör det. ;)

    Ja, du bara måste besöka en primark butik, där var jag helt köpgalen. Billiga billiga kläder... Så himla bra butik... Jag köpte en resväska där nere och prejade ner mina primark kläder, haha. ;)

    När åker du?

    Kram kram
    Madde

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg