Lördag.


Fantastiskt goda drinkar!:)

Hej på er!

Oj vad den här dagen gått fort! Har haft en mycket bra dag tillsammans med mamma och svärmor. Den blev dock inte riktigt som jag tänkt mig beroende på olika orsaker som jag berättar om imorgon... Det är inte ofta man längtar till Söndagar men den här helgen gör jag faktiskt det.

Gårdagens drinkkväll blev alldeles underbar! Min fina vän Emma hade fixat goda drinkar och trerättersmiddag:) Ett bra avslut på jobbveckan, något som vi alla behövde:)

Nu ska jag ta med mig min godispåse (som snart är slut!:) och mysa ner mig i soffan! 

Ha det fint kära ni!

Kram Sofi

 

Kommentarer

  1. Men gu så goda de där drinkarna ser ut! Riktiga tjejdrinkar :) Va nyfiken jag blir på att höra vad det är du ska berätta idag :P Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Låter som ett riktigt härligt avslut på arbetsveckan.
    Nu blev man nyfiken, ska bli spännande att höra om vad denna dag innebär.
    Hoppas iallafall du får en riktigt skön Söndag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Mmmmmm dom ser otroligt goda ut.
    Ha nu en skön söndag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Godmorgon tjejen!

    De där drinkarna ser mer än goda ut.

    Kikar in för att önska dig en fin söndag! Vi ska fira min mamma idag. Hon fyller imorgon.

    STOOOR KRAM!

    SvaraRadera
  5. Vilka drinkar..ser underbart goda ut!

    Hoppas allt är bra med dig och att du får en mysig söndag:-)

    Kramar till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Ser goda ut . Trevlig avslutning på arbetsveckan .
    Nu blev jag nyfiken ...vad är det för spännande som händer i dag ?
    Ha en fin söndag
    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Oh, har du tips på drinkar, ska ha liten fest i helgen nämligen! Ja sämre ställen än NY finns det ju att vara strandsatt på, hihi !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg