Presenter.

Har förstått att flera av er är nyfikna på vad jag fick på min födelsedag:) 
Här kommer några av godingarna:)



Brödkorg - Bruka design. Kuddar - Hemtex. Sminkväska - Lisbeth Dahl. Väggklocka - Bruka Design. Frukostskålar - IB Laursen. Burk - Greengate. Strykbrädesöverdrag - Nyblom o Kollén. Liten kanna - IB Laursen

Hej söta ni! 

En hemmadag har jag framför mig. G är förkyld så han ligger nerbäddad och jag ska snart städa och fixa lite. Det är dags att plocka in hösten. Jag är väldigt förtjust i lila till hösten, så det får det bli i kök och vardagsrum:) 

Har ni någon speciell färg som ni plockar in nu till hösten?

Önskar er en fin Lördag!

Kram Sofi 
 


Kommentarer

  1. Vad mycket fina saker du fick i födelsedagspresent.Bara så himla skoj att få paket.Håller med dej att lila är en läcker och fin färg nu till hösten .Har lila i mitt tv rum.Önskar dej en skön och härlig lördag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hallå snäckan!
    Vilka fina saker du fått:))) jag har ju själv flera av dem, hi hi. Strykbordsöverdraget är jag sååå nöjd med, mycket bra kvalitet på det!
    Trist att vara förkyld, hoppas han piggar på sig snart:)
    Tyra är piggare, men fortfarande jättetjock i halsen.
    Här fixar också en massa, de nya kuddfodralen kom igår så jag var och hämtade dem, så nu skall de strykas och läggas på. Sen är jag sugen på lite ommöblering, hi hi.
    Önskar dig en kalasfin dag, det kan vara så mysigt att bara vara hemma och gå och plocka och fixa lite här och där. Tycker jag har massor av inspiration och idéer nu. Lägger allt mitt kul hemma, på jobbet är det så rörigt och oroligt så jag blir trött... Tur man har sitt hem och borg att lägga energin och lusen på. Och mina darlings naturligtvis, de kommer ju alltid först:) lite Madicken med tösen blir det i myshörnan med:))
    Önskar dig en fin fin lördag härliga Sofi!
    Bamsekramar från mig!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker du fick. Jag vill också fylla år och få massa fint men jag får lugna mig till slutet på oktober. :)

    Jag har i några år kört plommon på hösten och petrol på vår/sommar men i höst är första gången jag håller mina svart, vit, gråa toner utan att ta in någon färgklick.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Vad mycket fint du fått! Lila blir absolut en höstfärg! Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefina presenter du fått .
    Den Green Gate burken är likadan som min blåa i stugan . Fin även i rött !
    Jag har lite lila i vardagsrummet som accentfärg , kuddar , pläd , kruka , ljuslykta .Men det har jag haft sen i våras , brukar byta ut det lila mot rött närmare jul .
    Ha en fin lördag
    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara presenter du fick.
    Jag är också svag för lila till hösten, och då speciellt plommonlila.
    Hoppas ni får en mysig lugn hemmadag och att förkylningen snart försvinner.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Vad mycket fint du fått :) ib laursen och green gate har ju så mycket fint!!
    Lila är väldigt fint på hösten, en varm och härlig färg :)

    Ja du, såna kläder har vi verkligen användning av i vårt yrke. Får ni några kläder eller skor av kommunen??

    Har ni sol hos er idag?
    Kraam

    SvaraRadera
  8. Så fina saker du fått! Jag gillar ljusa färger och milda pastellfärger mer och mer. Ha en fin söndag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  9. Åhh, så mycket fint du fått! Underbar färg på kuddarna!

    SvaraRadera
  10. Åhh va mycket fint du fått..:-D

    Jag tycker de låter mysigt med en hemma dag, bara skrota runt och fixa & plocka lite..lääängtar till vi blir klara här hemma så är det min tur sen..;-)
    Dom ska börja kakla i veckan nu så än finns det hopp!!!

    Tråkigt när dessa förkylningar kommer med hösten..:( Hoppas han piggar på sig och att du ska slippa den.

    Min färg här hemma denna höst blir naturtoner..brunbeigt, korg & gäärna lite luddiga plädar & kuddar..:-D Åhhh va jag längtar nu..det riktigt kliar i fingrarna att få börja fixa med allt!

    Önskar dig en skön söndag
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Oj så mycket fint!
    Jag har oxå plockat fram ljung/lila nu, tycker det är mysigt o lagom höstigt!
    Porslinet har jag oxå o är supernöjd med det!

    Ha en skön söndag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  12. Så mycket fint, grattis i efterskott! kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg