Hej favoritdagen!


Blommande Körsbärskvistar! De turkosblåa skålarna är köpta på Smultrongården.
 
Hej finingar!
 
Då var bästa dagen på veckan här! Nog för att jag gillar de flesta dagarna men Fredagen är speciell, det känns som om alla går runt med förväntan och glädje inför helgen vilket gör att alla är på gott humör, det gillas!
En helg full av roligheter väntar mig, bla träffa fina vänner både på Lördag och Söndag, fortsätta min spaning efter vårjackan och titta på sista deltävlingen av Melodifestivalen, detta spektakel:)
 
Vad har ni för helgplaner?
 
Nu ska jag gå in och jobba ett par timmar till sen tar jag helg!
 
Trevlig fredag önskar jag er!
 
Kram Sofi
 
P.s Ser att jag fått några nya följare! Det gör mig så glad! Varmt Välkomna!


Kommentarer

  1. Hej vännen va fint de blev med de 2 skålarna och så de fina körsbärskvistarna.
    Upptäckte att skålarna är ju Rif design! Inte undra på att de va små dyrgripar :)

    Ja äntligen fredag ha en skön helg med vännerna

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Härligt med dessa underbara körsbärskvistar.
    Här hemma blir det Mello med i helgen, hur dåligt startfältet än är så måste man ju titta. Tur att vi har Gina & Danny som roar ibland:)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Jamen just ja, Mello!!! Så det är sista omgången då.
    Så fint med kvistarna och skålarna. Min favvofärg och ändå har jag den nästan ingenstans.
    Ha en mysig fredag, passa på att njuta allt vad du kan!!!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Som jag har längtat efter denna helgen, så våriga fina bilder!
    Hoppas din blir toppen!

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar en trevlig helg!

    Kram från Helen

    SvaraRadera
  6. Så fint med körsbärskvistar! Låter som en riktig toppenhelg! Hoppas att du hittar jackan du söker. Här har vi ställt in några av helgens planer eftersom lilltjejen fick feber igår.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Snäll du är! Blir verkligen en vilohelg. Försöka fortsätta med mina projekt som legat på hyllan den här veckan ska jag oxå. Ha nu en fin helg med vänner o melodifestival :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härliga kvistar som får en att längta efter alla vårblommor!! Ja fredagar är verkligen härliga, min favoritdag också!! Lycka till med jack-inköp, jag letar också fortfarande men slår kanske till på en från Lindex.

    Trevlig helg till dig!! Kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina foton!!! Älskar skålarna och den där vasen ser ut som en jag haft, men som jag råkade slå sönder, buhu!!!!!

    Mina helgplaner är att bjuda ett par vänner på mello-middag i morgon kväll och på söndag ska jag föreläsa om hedersproblematik, nervös - help!!! :)

    Vad himla kul att du gillar mitt sovrum, vad glad jag blir:)

    Stöööörsta helgkramizen aka

    SvaraRadera
  10. så fint med lite kvistar inne som börjar blomma nu, blev lite sugen så ska gå ut och plocka in några tror jag:)
    Ha en fin helg nu.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  11. Så fina skålar som piggar upp!
    Jag borde också ge mig ut på jakt efter vårjacka,
    men måste bli helt kry först!
    Ha en toppenhelg!
    kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Det är så fint med körsbärskvistar! Jag ska nog ta in nån kvist, jag med :)

    Hoppas du hittar jackan du letar efter. Det är inte alltid så lätt. Jag hittade en fin vårjacka inne på Lindex för nån vecka sen, precis en sån som jag ville ha.

    Nu blir det Melodifestivalen!

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg