Positivt tänkande.


Stjärnsjal från Accent, Stråväska från Tine K.
 
"Man tager vad man haver"
En fin stråväska får fungera som sjalförvaring tillsvidare:)
 
Hej på er alla fina!
 
Ni må tro att jag körde ett stenhårt pass på gymmet igår, nästan två timmar:)
Kände mig så nöjd efteråt och så peppad!
Ni må också tro att jag var måttligt nöjd imorse när jag vaknade med halsont och tokträningsverk!
Men jag valde att fokusera på det positiva, som det fina vädret och alla mumsiga våfflor jag ska äta idag;) Det hjälpte för nu känns det lite bättre:)
Det är ju våffeldagen så i eftermiddag ska det stekas våfflor både ute och inne på Förskolan. Vi ska mumsa våfflor med sylt och grädde ute i solskenet!
Härliga Måndag!
 
Ska ni äta våfflor idag?
 
Ha det fint!
 
Kram Sofi
 


Kommentarer

  1. HÄRLIGT vännen!!
    Vi ska äta våfflor nu till lunch tösen och jag. Vi är hemma idag då hon också har ont i halsen, så där jättetjock så det gick inte med alvedon imorse.
    Nä, vi är hemma och gör lite av varje, för sitta still är ju inte min grej;-)
    Du e då för go och positiv och med all den träningen är du värd många mumsiga våfflor idag! =)
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  2. Det hade jag missat så klar. Har ingen koll på nåt längre känns det som. Låter väldigt gott.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Duktiga, duktiga du..:-)
    Åhh så gott med våfflor ute i solskenet.
    Vi har precis avnjutit dessa godingar till moddag här hemma ikväll.

    Önskar dig en fin kväll & krya på dig ♥
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Va duktig du är som tränar, men trist med halsont. Hoppas det går över fort!

    Vi har varit på W:s förskola och mumsat våfflor idag :) Så trevligt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas halsontet försvann och inte kommer tillbaka!
    Vi åt våfflor förra veckan, hade helt missat då att det var våffeldagen idag. =)
    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  6. Härligt med träning, men fy för halsont.
    Hoppas du kryar på dig fort tjejen.
    Våfflor, super gott, dock blev det inga idag då dagen
    bjöd på fullt upp!
    Ha en fin kväll. KRAM ELLE

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Hos oss blev det våfflor till kvällsmat idag.
    Inte så nyttigt, men ibland får man lyxa lite i vardagen! :)
    Hoppas du håller dig frisk nu...
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. så söt sjal :) Gott med våfflor, men här blir det inga.
    Hoppas dem var goda.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tränarens stora prövning. För nästan alltid reagerar kroppen ju med sjukdom när man vill komma igång. Men härda ut och kom igen! Hejja hejja!

    Så mysigt det låter, med våffelfest ute. Hör hoppade vi över det igår. Stella fick smaska lite som efterrätt efter lunchen när vi var på öppna förskolan dock.

    Snyggt med väskan. Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg