Nystädat!



Hej på er!

När vi vaknade i morse så var det helt vitt ute, kändes väl sådär:(
Men med en sjukling här hemma och ett väldigt ostädat hem så passade det bra med en innedag:)
G har kurerat sig och jag har städat. När jag städar så kan det ta lite tid eftersom jag passar på att flytta runt på saker och piffa lite här och där också:)
Ska snart fortsätta med badrummen men tar en liten paus och kikar in här, samt kikar runt på nya utemöbler. Vi är i stort behov att nya utemöbler men vet inte riktigt vad vi ska ha.
Vår altan har inget tak så de blir ganska utsatta... Har ni några förslag på fina, tåliga och prisvärda utemöbler?

Dags att fortsätta!

Önskar er en trevlig Lördag!

Kram kram

Kommentarer

  1. Skönt med nystädat hem! Svårt med utemöbler.. Vi köpte stolar på Ikea förra året och ska göra ett eget stort träbord till, vet inte hur tåliga Ikeas möbler är men jag antar att man får vad man betalar så de är nog inte de bästa om de ska stå ute hela året. Rusta sålde någon kopiamodell Grythyttans stolar, de kändes väldigt robusta och prisvärda!

    Lycka till med letandet!
    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när det är nystädat i huset :-) Vi har också öppen altan utan tak, bara parasoll, och köpte vita trämöbler för några år sedan ( du kan se dem i kategorin Trädgård ) Det har inte varit något vidare bra kvalitet på dem tyvärr, medans vänner till oss köpte från Jysk och de ser fortfarande ut som nya, så det är kanske ett tips. Har sett utemöbler som ser ut som rotting, de tycker jag är väldigt fina också, och tåliga skulle jag tro :-))

    Ha en fin kväll! Kram kram Paula

    SvaraRadera
  3. Hi hi, det där städsättet känner jag väl till;)
    Nu är man allt lite .möt i kroppen efter allt fix o trix idag:) men det är skönt när man ser att det ger resultat och allt vi snart är i mål:)
    Utemöbler ja kanske kommer det några bra erbjudanden snart. Jag vill gäääärna ha de där korgmöblerna i vitt från Bruka en dag typ;) annars gillar jag Skagen och grythyttan oxå;) får väl köpa några trisslotter kanske;)
    Hoppas killen din kurerar sig snabbt:)
    Kram dig sötis!

    SvaraRadera
  4. Låter som jag när jag storstädar.
    Igår hade jag ju mer tidspress i och med att det skulle komma folk, men har ändå svart att liksom göra allt i ett ryck ;)
    Hoppas ni idag får sol så det vita blir ett minne blott.
    Ha en riktigt skön Söndag. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Sofi! Nu gav du mig lite inspiration :) ...ska också börja städa. Men först blir det en långpromenad med hunden :)
    Ha en fin dag!
    Kram Madelene www.endromomvitarum.blogg.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg