En effektiv kväll.



Stråväska köpt hos Lilla tegelbruket.

Gokväll!

Konstaterade precis att ikväll har jag varit effektiv! Ni vet vissa kvällar är man så trött att man slänger sig i soffan väldigt tidigt, andra kvällar hinner man inte ens med att ge soffan en blick:) Ikväll är en sådan härligt energisk kväll:) 
Direkt efter jobbet flängde jag runt på Blomsterlandet, mataffären och apoteket, det sistnämnda för att införskaffa myggmedel som jag skulle behövt redan igår:)
Sen så fixade jag här hemma, lagade mat, vattnade ute och gick en lång kvällspromenad, så skönt. Jag har varit ute och gått de senaste kvällarna, det är bra för både kropp och knopp. Knoppen går på högvarv och jag spånar på en mängd idéer och drömmar som jag vill förverkliga i framtiden. Men allt har sin tid, ibland gäller det att skynda långsamt:)

Nä nu måste jag sluta, tänkte jag skulle kika in till er med innan det är läggdags!

Sov så gott fina bloggvänner!

Kram på er

Kommentarer

  1. Vilken härlig kväll, de här ljuva ljusa kvällarna är ju helt underbara. Måste nog ta tag i de där sköna kvällspromenaderna me, har blivit alldeles för dåligt med den varan.
    Så fina kuddar, älskar ju vitt o blått o snygg stråväska me!
    Ha de så gott fina du
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar kväll..:-)
    Älskar såna effektiva kvällar, man känner sig såå nöjd då!

    Må så gott
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt när man känner att man hinner med massa och energin är på topp.
    Hela min dag har gått i sådan fart idag. Galet så effektiv man kan vara ibland.
    Ja, motion och frisk luft är oftast det bästa när huvudet går på snurr.
    Hoppas du är mer än nöjd med din start på veckan, kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så fint på din altan!! Och sträväskan gillas, jättefin!
    Visst är de kvällarna härliga ja, när man hinner nästan mer än man tänkt sig! Promenader är ju så bra för kropp och själ som du säger, det ska jag försöka ta tag i.

    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Ni har det så himla fint :) Bara älskar dina trädgårdsbilder!

    Jag har fått pengar till en Kitchen Aid förstår du :) sååå glad! Nu måste jag bara bestämma mig för vilken färg. Svåååårt!!

    Jag är ledig på fredag :) ska bli så himla skönt. R jobbar men kände ändå det kunde vara skönt med en riktig långhelg. Håller tummarna för att du slipper jobba. Ska ni hitta på något särskilt?

    Kraaam fina du!!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Ja, det är verkligen en riktig skönhet den där trådrullen.
    Vad härligt med en kväll full av energi och ideérna sprudlar. Igår hade jag en riktig tröttdag men idag är det andra bullar. =D


    Själv har jag balkongplaner, är lite inne på att köra på råspontväggar med en ljusgrå laserad känsla. Skulle bli fint till mina rositga armeringsnät, vinranka och blomkorgar...men det får vänta lite...ska bara föda först, haha... ;)

    Vad duktig du är som promenerar, det är det bästa som finns tycker jag.

    Hoppas du får en fin kväll med mycket energi...eller skön harmoni i soffan, inte så tokigt det heller!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  7. Vad fint med väskan och SÅ snygga kuddar!!

    /kram Nina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg