En mysig kväll.




Dukning pågår...

Hej hopp!

Igår hade vi en mysig kväll tillsammans med vänner, vi grillade, planerade ev resa till hösten och hade det gott:) Samtidigt som jag fixade inför kvällen så kollade jag på Prinsessbröllopet, tycker det är fantastiskt kul att se alla klänningar och kungligheter. Madeleine var ju otroligt vacker i sin Valentinoklänning. Kollade ni?

Efter att flängt runt på massa roligheter i tre dagar så känns det skönt att ha en hemma dag idag:) Har kollat på reprisen av bröllopet på förmiddagen, nu ska jag gå ut en sväng och i eftermiddag ska vi sätta ut flera saker på blocket, det skulle gjorts för länge sedan men konstigt nog så kommer det alltid massa annat i emellan ;);)

Min ledighet har varit toppen och jag känner mig laddad för veckan som kommer. Det är faktiskt den enda hela vecka som jag jobbar innan semestern för veckan därpå är det ju Midsommar och veckan efter det jobbar jag bara tre dagar:)

Har ni haft en bra ledighet?

Ha det fint!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Vad mysigt! Vart ska resan gå?? Har också lite ute på blocket!
    Ha en skön dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt att smida lite planer. Det är en härlig tid nu, att kunna sitta ute långt in på kvällen är hur mysigt som helst.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Låter mysigt, så fint du gjort också!
    Spännande med lite resplaner också, nu blir jag ju nyfiken vart ni ska resa..;-)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Låter som ni har haft en härlig helg :) Vilket väder den har bjudit på!!

    Jag kikade på bröllopet igår, men tyckte faktiskt inte klänningen var en fullpott. Den var lite för söt för hennes stil tycker jag... Men hon var ju självklart väldigt fin ändå :)

    Jag är lite laddad för att börja jobba imorgon igen, har varit en skön och behövlig ledighet :)

    Kram kram <3

    SvaraRadera
  5. Skönt att snart gå på semester själv blir det inget sådant i år, jag ska jobba hela sommaren v.24-35 så det är bara att kämpa på, men jag kommer sakna att inte ha semester alls, det var en evighet sen jag inte fick semester någon sommar, men nu är det andra tider när jag går på timmar.
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra och trevlig helg. Visst kollade jag på bröllopet. Alltid lika kul att se.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Just det, där sa du något! Sätta in på blocket är just vad jag också bör göra! Härligt med prinsess-bröllop, snygga kläder, smycken och kärlek!
    Ha en fortsatt skön dag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  8. Hej goa Sofi!

    Åh, det är så otroligt fräscht med det vita och blå!! Tror allt att jag ska ha blå dynor sen:))
    Så där lite amerikansk veranda med vita möbler och blå dynor och massa krukor i terrakotta och korg.

    Jag har samlat ihop en hel drös med grejer som jag hoppas bli av med på loppis nästa söndag:)
    Har lite saker som jag gärna skulle vilja ha, du vet en sån där jäääääätestor lykta att ha ute, men jag tycker att tusen kr är lite dyrt, men om man tjänar ihop det på loppisgrejer så vore det ju ok. Vi får se, hoppas man blir av med lite skrot iaf;-)
    Vi har haft sol här idag med, så det blir lite in och ut idag. Tyra är verkligen inte pigg idag. Feber och så svullen i halsen, stackarn… Det blir vabb imorgon det. Hoppas hon piggar på sig här nu för det är ju skolavslutning på torsdag kväll. Vi har beställt jättefina hästtavlor av Fredericas Design, vet du vem hon är? Har bloggen Ljuvligt vitt och busiga gossar. Eftersom hon ska få börja rida tänkte vi att det kunde vara en bra present :-)

    Jag jobbar veckan efter midsommar med sen har jag 5 veckor, läääängtar så!!!! Ni ska ju till London, så härligt!
    Vi skulle ju ha åkt till Skagen, men det var Marcus mosters sambo som hade sina föräldrars hus där… Nu har de gått isär för hon var otrogen… Jättetråkigt och ledsamt.
    Är lite sugen på nån tripp till västkusten, men vi får se hur andan faller på här.

    Idag tar vi det lite enkelt och grillar lite korv, så den kallar nu, dax att kila;-)

    Ha det så fint söta du!!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  9. Hej Sofi!

    Så mysigt ni har det! Gillar de söta sugrören skarpt. Passar super in tillsammans med allt det fina blåa hos er.

    Hoppas du får en fin söndagskväll,
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  10. Sugrören är ju bara så söta.
    Låter som en härlig kväll och en härlig helg.
    Skönt att känna att man fått tanka sig full med energi.

    Klart jag såg Prinsessbröllopet, fjantig royalist med glans i ögonen ;)

    Ha nu en ljuvlig start på veckan. Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg