Skrivkramp?





Ljuva lupiner och ny ljuslykta från Bruka Design, köpt hos Nice presenter.

Gokväll!

Hoppas att ni haft en bra nationaldag!
Vi skulle haft vänner här på lunch och altanhäng men sjukdomar satte stopp för det så då fick det bli lite omstuvande av planer. Blev en bra dag ändå med "hemma hos besök" hos min vän och frisör (det var hon och hennes familj som skulle komma hit men med sjukt barn så var det bättre att jag åkte dit:) sen har dagen spenderats ute i trädgården, håller på och förlänger en rabatt och har tagit bort en häck där det ska bli gräsmatta. G har match ikväll så då har jag varit ute på en kvällspromenad och tampats med myggen:)
Vet ni, jag har faktiskt tänkt att jag ska blogga flera gånger den här veckan, satt mig vid datorn och gjort ordning på bilder men sen har det tagit stopp. Jag har hamnat i nån form av skrivsvacka tror jag. Jag mår bra och känner mig inspirerad, har massor av idéer och drömmar som jag vill förverkliga men lite tillfällig skrivkramp, ni vet nästan som att det jag skriver inte blir bra nog och då struntar jag i det istället, skitfånigt...
Jaja det får väl vara så just nu.... Hoppas ni har överseende med det:)

Nu ska jag umgås med G som precis kom hem.

Stor kram på er!



Kommentarer

  1. Låter som en bra dag trots att planerna fick styras om lite!
    angående det här med skrivkram så kan jag meddela att du iaf har sällskap av mig. Jag har nog ständig skrivkram! Tycker mest om att visa upp bilder. Och man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord men oftast krävs lite kompletterande text för att allt ska vara vettigt. Men men, var inte orolig! Ta det lite piano så släpper det nog snart!
    Ha en fortsatt fin helg! :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt somrigt ni fått det på altanen nu. Ombonat och mysigt.
    Ja, men klart att även bloggerskor kan få skrivkramp.
    Men då får man nog bara vänta ut det och till sist kommer det tillbaka.
    Låter som n härlig nationaldag trots ändrade planer.
    Ha nu en mysig fredag. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Samma här, men det får vara lite så nu.
    Supermysigt på er altan. Riktigt härligt.
    Önskar dig en skön fredag
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Såå fint ni har det..:-)
    Tråkigt med sjukdomar, men hoppas ni får ses en annan gång istället.

    Må så gott & njut av solen fina Sofi
    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Det blir lätt så den här tiden, finns ju så mycket annat att göra!

    kramen

    SvaraRadera
  6. Så vackert ni fått det på er altan! Ger härlig inspiration. :)
    Vill också ändra om på vår altan.
    Funderar på att lägga ut våra bruna, fula utemöbler på Blocket. :)

    Ha en bra Lördag, kära du!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Jag känner igen det där med skrivkramp, hoppas det går över fort!

    Tusen tack för de fina bilderna du har lagt upp på sakerna du köpte!! Hoppas att du är nöjd med dem :)

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg