Teknik i vitt!




Hej!

Älskling, jag tänkte att det skulle vara snyggt med ett biohemma paket i vitt
Så sa min G till mig här om dagen.
Nu ska ni veta att jag är totalt ointresserad av teknikprylar utom min iphone som ligger mig varmt om hjärtat, G å andra sidan har ett stort teknikintresse.
Jag brukar ärligt talat vända dövörat till när det snackas appletv (ja, det måste man ju tydligen ha:),   biohemma paket mm. MEN denna gång hörde jag ju ordet vitt och det gillar ju jag:)
Ni kan jag förstå att jag blev både glad och en aning stolt över min kille som tom kan tänka sig teknikprylar i vitt. Då har man kommit långt i "operation vitt hem" typ:)
Tycker det blev superfint!

Hoppas ni har en bra Lördag!

Här har det njutits av sol och snart ska jag iväg och träffa en kompis som jag inte sett på länge!

Ha en fin kväll!

Kram på er

P.s Biohemma paketet kommer från Harman/kardon och det är grymt ljud i det!

P.s igen! Precis som Camilla skrev så heter det ju såklart Hemmabio paket, hehe som sagt intresset för teknik är inte så stort;);)

Kommentarer

  1. Hej Sofi!

    Supersnyggt med vit teknik, här är det samma märke som gäller för mannen, HK :)
    Vilket fint planteringsbord du hittat hos Rusta!
    Vore ju allt bra roligt att ha ett bord att plantera på :)Det där borde få rum hos oss som har så liten tomt. Funkar säkert som avlastningsbord också! Har du kollat Mio? de har ju mkt fint.

    Ha en fortsatt skön kväll,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej ja här hemma är de tvärs om när de gäller teknik. Mannen är ointresserad o jag får fixa allt. Har ju då jobbat på expert i 8 år.

    Kul o få de i vitt iaf, förstår att de gillades av dig.

    Fast de märks att du inte är intresserad. Man säger hemmabio paket hihi

    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Kul när teknikprylarna blir lite mer tjejiga. Han visste hur du skulle tas.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Roligt när man kan hitta något som båda gillar ;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tjusigt!!
    Här hemma har vi två stora MONSTER till högtalare som då bara fanns i körsbär, alltså du fattar ju vad jag INTE gillar dessa två gräsliga pjäser i vårt hem. Ja, han skaffade dem innan vi träffades, och JA de ska bara ut så småningom!!!
    Här sitter jag och är inte särskilt pigg, precis ätit lite frukost, men jag har inte sovit så mycket inatt...;)
    Jaha, systern kommer vid sex så jag ska väl göra mig klar jag!!
    Ha en fin söndag och hoppas att du inte är alltför seg;)
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Det gäller att kompromissa, hehe!

    kramen

    SvaraRadera
  7. Åh vilka fina, annat än våra jättar till högtalare här hemma! Men det är i alla fall bra ljud i dom ;)
    Har det varit en bra helg??

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  8. Hej!
    N.Y är galet roligt, om man gillar att shoppa ;)
    Allt är ju så billigt i USA, när dollarna är låg.
    Däremot har de ju inte samma mode där som här, maten är sisådär och man kan ju inte sola och bada om man vill på sån semester?
    Däremot är ju flygtiden kanon, typ mellan 5-6 timmar. Och relativ billigt. Jag flög t/r för 5500kr med SAS.

    Lycka till med resplanerna!
    psssst. assnyggt bioljud!

    SvaraRadera
  9. Teknik i vitt gillas :) kram Diana

    SvaraRadera
  10. Så bra det blev!
    Hos oss är det ingen som är teknisk. Men ibland så måste man och då delar vi på det. Dock går det inte alltid så bra, köpte ett hemmabiosystem för flera månader sen som är upphängt men tyvärr har vi inte lyckats koppla in det.. Vi får inget ljud då tvn är på. Vi fattar noll. =)
    Hoppas du får en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Har tokgillat erat vita biohem.....hemmabiopaket, sen jag hittade din blogg i somras. Är inte heller ett dugg intresserad av teknik! Men nu såå....är vi ägare till en likadan som eran :) Köpt på mellandagsrean idag. Äntligen får jag bort dom stora gamla högtalarpjäserna i svart!!!!!! Nu ska jag bara spara till en vit tv......
    Njut julen! Kraaaam Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg