Att rusta inför hösten.



Regnkappa från Didriksson
Låga stövlar från Tretorn



Gokväll!

Igår gick jag igenom min garderob, eller snarare tänkte igenom vad jag hade inför höstens regn och rusk. Det visar sig att den behöver uppdateras med en ny regnkappa och ett par låga stövlar.
Det blir lite spontanshopping eftersom jag tänkte åka och köpa det redan imorgon, så ikväll har jag surfat runt lite och hittat några kappor och stövlar som jag kan tänka mig. 

Är ni rustade inför höstens skiftande väder?

När jag tänker efter så behöver jag nog lite annat till höstgarderoben med men det tar vi en annan dag:)

Ha det fint!

Kram på er

Kommentarer

  1. Jättesnyggt!!
    Klart du måste ha riktiga & snygga kläder, allt blir ju så mycket roligare då..;-)
    Jag är också klädshoppingsugen nu.

    Kram fina Sofi

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittade vad du sökte? :) Jag har en svart vinterjacka som liknar den här ovan och den är jag supernöjd med! Didriksson är ju ett bra märke, värt pengarna tycker jag!
    Jag bör också se över min höstgarderob! Men plånboken vill inte just nu ;)
    Ha en härlig dag!
    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Jag är inte rustad haha. Skulle behöva massor men ingen idé innan bebis ankomst.
    Så just nu har jag en höstjacka, men kan inte knäppa den hihi.
    Tur att jag inte kan vara ute så mycket ändå.
    Men nu finns det ju så mycket snyggt i butikerna.
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Hej Sofi!
    Visst blir man sugen på en massa fina höstkläder nu! :)
    Jag köpte ett par nya Hunterstövlar i somras, så på fötterna är jag iaf rustad ;)

    Ha det så gott,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Blir också sugen på massa höstnytt! Gick igen min garderob och kom fram till att jag inte behöver tjocktröjor och koftor, har alldeles för mycket! Men en snygg jacka skulle jag också behöva!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Låga stövlar kan nog vara bra att ha, smidigt och snyggt. I övrigt är jag nog dåligt rustad.. Får nog också ta och uppdatera garderoben lite!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  7. Japp, behöver en heeeel del;-) Vinterjacka behöver jag o tösen och hon även termobyxor...
    Och skor och och... Men idag köpte jag en kjol o två toppar/blusar:-)))) Minsann;-)
    Nati o sov sött!
    Kraaaaam
    Ps hoppas ni har haft det rikgit mysigt idag/ikväll:-)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Ja visst är det härligt med bröllop. Kändes extra speciellt att sjunga en sång istället för att hålla ett tal. =)

    Jag har inte tänkt så mycket på kläder inför hösten än, är väl alltid lite sent ute när det gäller kläder =)
    Har inte ens tänkt på vinterkläder till barnen som så många andra redan är klara med. När det gäller mig själv så hänger jag sällan med i modet och nöjer mig oftast med fjolårets ytterkläder. Allt som oftast går jag ju runt i mina jobbarkläder och sliter väldigt lite på mina privata kläder.
    Måste dock införskaffa ett par finare stövlar nu till hösten då jag insåg att klacken på de gamla var helt slut.

    Kramar!

    SvaraRadera
  9. Jag har låga stövlar från Tretorn och regnjacka/kappa från Didriksson.Mycket bra köp som jag använde senast idag :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg