Mysdagar



Fårskinnstofflor, leomysisar och kaffe, så startas en ledig dag på bästa sätt:)
Leopardbyxorna är köpta på HM i Berlin men finns säkert här i Sverige med, mina absoluta favoriter just nu!:)


En av årets alla julklappar! En vardagsklocka som även fungerar till fest, I like!

Hej på er!

Hoppas att ni haft en bra jul med massor av god mat och umgänge!?

Vår jul har varit jättebra tillsammans med nära och kära. Jag har ätit mer mat de senaste dagarna än vad jag brukar äta på en hel vecka;);) Nån som känner igen sig?;)
Nu är resterna nästan slut så idag blir det tacossallad till lunch, känns som att kroppen skulle må bra av lite lättare mat:)

Annars så tycker jag att dagarna efter jul är bland de bästa på hela året. Man sover länge på morgonen, äter långfrukost framför tvn och bara går runt och myser en stund innan det är dags för dagens bestyr. Vi brukar också köpa hem någon bra box när vi är långlediga som vi kolla på när vi äter frukost och innan vi går och lägger oss. Nu tittar vi på andra säsongen av Bron och den är superbra!:)

Idag har vi faktiskt inga planer alls så jag tänkte sitta någon timme här. Jag ska bla göra en moodboard till vårt vardagsrum som vi ska förändra lite. Inga större saker så som tapetsering men två nya soffor ska det bli och kanske lite annat smått o gott:)

Kika in till er och inspireras ska jag göra med!:)

Ha en bra dag kära ni!

Kram!






Kommentarer

  1. Ja så härligt att vara ledig o lata sig!

    Ha det så gott!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej, hoppas er jul varit bra. Visst är det så att dessa dagar efter är bäst :)
    Ha det fortsatt mys, Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tycker verkligen också om julen, även tiden innan med alla förberedelser. Men det är nog viktigt att lata sig lite i mellandagarna och samla kraft! Önskar lite kyligare väder och snö så man får känna på lite riktig vinter innan man kan börja längta till våren!

    Så fin mugg, är den från Matteus?!!

    Kram från Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg