När man nästan längtat klart!



Fick så fina presenter av mina kollegor i fredags när de var här, bla den här söta Pärlhyacinten.
Tack fina ni!

Hej på er!

Nu har jag nästan längtat klart för den här gången. Ikväll kommer min G hem efter två veckor utomlands. Först i Sydafrika på jobb och sen direkt till Milano på nöjesresa. Men nu är han på väg hemåt och vi längtar båda två efter att få ses:)

I helgen som varit har jag nästan bara slöat:) Hade ju trevligt besök både i fredags och igår men där emellan har jag mest kollat på OS och slappat, så skönt:)
Idag fick jag även besök av min fina mamma. Vi kollade på när Marcus Hellner tog silver och åt lunch ihop. Vi är båda riktiga skidfantaster! Jag har precis kollat på medaljceremonin och tycker verkligen Sveriges OS kläder är så snygga! Speciellt dem som de har när de tar emot medaljerna:) Vad tycker ni?

 Men som sagt nu väntar jag mest på att G ska komma hem... 
Tycker alltid att Söndagarna brukar gå så fort men inte idag;)

Nu ska jag kika in till er och se hur helgen varit!

Stor kram till er!

P.s Har knåpat ihop en ny header. Om det såg konstigt ut när ni kikade in här tidigare så vet ni varför, det ska ju alltid strula till sig innan det blir bra;)

Kommentarer

  1. Vad fint det blivit här inne vännen :)
    Tycker också kläderna är snygga! Men du, varför i hela friden här de valt Carolina Klüft som programledare!? Hon har ju ingen relation alls till vintersport... Knas!

    Den där jordgubbskyssen ska jag prova nästa helg när vi ska till vänner o vi ansvar för efterrätten, såg den på Fredrikas blogg med o blev så sugen :)

    Ha en mysig kväll nu o mys ordentligt med G när han kommer hem!
    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. Mysigt för er att han kommer hem igen, förstår att du längtat!

    Ja jag håller med, snygga & coola kläder har dom svenskarna..:-)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin header!

    Förstår att du har längtat, två veckor är lång tid. Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jättefin header och verkligen du ;).
    Ha en supermysig kväll med din gubbe nu!

    H/Malin

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Men åå så härligt att få hem honom igen..;)
    Det är allt bra jobbigt att längta men lite nyttigt också..;) Man svävar ju på moln i flera veckor sedan..
    Din header är jätte fin och niiix här tittas det inte på os... jag är pinsamt ointresserad.
    kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  6. Jättefin header!! Åh vad roligt att han kommer hem ikväll. Kanske redan hemma!? Jag vet preciiiiiis hur det känns. Hoppas ni får en underbar kväll. Massa kramar från mig

    SvaraRadera
  7. Hej skönt för dig o få hem mannen igen!

    Fin header också.

    Hmm kläder....os..... har inte den blekaste vad du pratar om då jag är noll intresserad :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej! Söt liten blomma du har fått av dina kollegor!

    Härligt med Hellners silver! Kul!!

    Njut av mannen! KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Hallå! Gud så skönt att han kommer hem, jag tycker det är jobbigt när de är borta, men hoppas det har gjort honom gott.
    Har inte kollat en enda minut på OS, så jag kan inte ens svara om kläderna är fina. Tycker din header är jättefin, skulle verkligen vilja göra om min med, men jag hinner aldrig.
    Ha en bra start på nya veckan.
    kram Helena

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!!!
    Snart sängdax för mig... Hoppas din kärlek kommit hem nu!!!
    Himmel så jobbigt att han varit borta så länge, förstår att ni har längtat!!!
    Bara att mysa på allt vad ni kan nu:))
    Här har vi haft lite söndagsmiddag för några vänner. Klassisk köttfärslimpa men massa grönsaker o svampsås, mmm. O sen fruktsallad o glass, nam nam=)
    Hähä, dax att sminka av sig.
    Suss gott!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  11. det var länge han var borta. jag förstår att du längtar. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Supersnygg header ! Ja det var länge han varit borta .Förstår att du längtar .Kramar Rita

    SvaraRadera
  13. 2 veckor är lång tid att vara ifrån varandra, så härligt återseende ni kommer att få!!! Hoppas han har köpt något fint till dig när han varit borta och roat sig.. =)

    Blev också sugen på en pärlhyacint nu, är väl egentligen sugen på allt som hör våren till!!!! Snön är nästintill helt borta hos oss nu, men det dröjer nog ändå innan våren kommer, det är ju trots allt bara 10 februari!

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  14. Den som väntar på något gott.........
    Jag har inte hunnit titta på OS en enda minut. Tyvärr.
    Ha det gott
    kram
    AC

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg