Lite härlig inspiration!




Sovrum - Norra Guldheden 
 
Kök/matplats - Masthugget 

Vardagsrum - Linnéstaden 

Vardagsrum - City 
 
Balkong/uteplats - Ljungskogen 

Alla bilder är hämtade från Hemnets inspirationsbank!

Hej på er!

Lite inspirationsbilder från hemnet får det bli idag, i brist på annat:) 
Hemnet är en sida som jag gärna besöker. Kikar in där ibland för att kolla hus, priser och framförallt inspireras av alla fantastiska hemmiljöer:) 
Brukar ni kika in där?

Ikväll är jag hos mina föräldrar och blir ompysslad, det behövs ibland:)
Ska stänga av här och gå upp och umgås lite med dem, mina bästa!:)

Imorgon är det fredag, en efterlängtad sådan. Slutar tidigt och ska stanna till på vägen hem och köpa fredagsblommor. Tycker allt att man ska se fram emot det lilla i vardagen, som att få köpa fredagsblommor:)

Önskar er en trevlig kväll!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Underbara bilder .Härligt med blommor på fredagar .Ha en mysig kväll med nära och kära .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Me encanta vuestro estilo.Me encantan las fotografías, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Åh vilka härliga inspirationsbilder. Gillar verkligen köket med tegelväggen, sååå läckert. Är inte så ofta inne på hemnet, men de är ju en fantastisk inspirationskälla, ska nog bli bättre på de.

    Såg att du hade turen och vinna en tävling, dom kuddarna är så snygga allihop, står på min önskelista. Ska bli spännande och se vilken du har valt.

    Ha en skön kväll nu!
    Stora kramen

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt med fredag imorrn! Brukar oxå köpa in nya blommor på fredagar..ett litet sätt att fira att man har sköna lediga dagar framför sig.
    Brukar oxå sitta på hemnet. Vi letar ju lägenhet för fullt men tyvärr är det dåligt utbud e de områden vi kan tänka oss att bo i. Lite dålig på att titta på inspirations bilder därifrån men ska absolut bli bättre på det. För bilderna du visar är ju jätte fina. Så härliga hem det finns att inspireras av!
    Allt gott till dig!
    Kramar Marina

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder vännen!!
    just nu råder här med brist på annat;-)
    Men så är det ibland:)
    Hoppas du har en mysig kväll hos din mamma o pappa :)
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Ojoj vilka fina hem, tänk om man hade så städat och fint hemma jämt ;)
    Ha en trevlig helg och njut av dina fredagsblommor. Här i byn gick floristen i konkurs, så jag får köpa mina fredagsblommor på Coop :)
    H/Malin

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Aaa men jag tror jag smäller av. Så himla fint alltså!!! Måste visa Christer ikväll... Hihi..

    Ja visst ska man fika med måtta, instämmer. Jag har börjat köra fredagsfika, alldeles perfekt att fika en dag i veckan. Man riktigt ser fram emot det. Haha. =D

    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  8. Verkligen härlig inspiration! Man blir ju helt sjuk! Trevlig helg!!! Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg