Ljusrosa även hos mig!:)



Min vinst från Sleepo, ljuvlig kudde från Chhatwal & jonsson


Rosa tulpaner..


Gokväll!

Har ni börjat fredagsmyset än?:)
Här ska jag snart börja med maten sen ska jag slänga mig i soffan. Eftersom G har träning fredagskvällar så börjar inte vårat fredagsmys för än senare:)

Idag slutade jag tidigt och lägligt nog så hade min fina vinst från Sleepo kommit. Precis som många av er gissade så valde jag en ljusrosa kudde:) Har tänkt hela vintern att jag ska ta in lite ljusrosa i inredningen till våren. Passar bra till våra beigegråa (fy vilket tråkigt ord;) toner i vardagsrummet.
Sprang in i närmsta blomsteraffär och köpte lite fredagsblommor också. Rosa såklart:)
När jag kom hem tänkte jag fota nya kudden men då dog batteriet och när jag väl laddat det sken solen så starkt in i vardagsrummet så det var svårt att fota, hjälp vilka i-landsproblem!;)
Blev konstiga bilder men de får duga, ni får se mer en annan dag.

Nu kurrar magen så det är bäst att sätta igång med kvällens middag!

Önskar er en mysig Fredagskväll!

Stor kram




Kommentarer

  1. Jättefint!
    Grattis igen, såå fin vinst.:-)

    Ha en mysig kväll fina Sofi
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bra val där:)
    Så härligt att kunna vinna en så fin vinst!!
    Hoppas D
    Ni har en fin fredagkväll! Tyra är nattar här, vi kollar lite tv o man är så där lagom mosig som man är en fredag..
    Ha en fin helg vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Haha va rolig du är! beigegrå må vara ett tråkigt ord men ack så snyggt..;)
    Tack vännen..;)
    Kudden...eller kuddARNA...ååå de kan få flytta hit bums!!
    Snyyyyygga.
    Å blommor blev det hit med... en hel hög..fniss...precis som att jag kände på mig att jag skulle vinna och var värd dem...;) (Köpte igår)
    Här har också kikats på let´s dance o nu kikar jag också på bloggar..;)
    Ha en mysig lördag nu...fast inte så mysig som nästa..;)
    Kraaaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg kudde .Härligt med lite rosa färg .Här blev det också rosa tulpaner .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Jättefin kudde!
    Vasen gillar jag också. Är det den från Hemtex eller var har du köpt den?

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Så fin! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg