När Ernst flyttar in i badrummet!






Ja då kan det se ut så här! 
Tycker att dessa odlingskorgar från Ernst passar utmärkt i badrummet!

Godmorgon kära ni!

Det är så härligt att vakna av att ljuset flödar in och man bara måste dra upp rullgardinen bara för att se att det blir ännu en fin och solig dag:) Underbart!
Här har ni däremot en bloggerska som ska hålla sig ifrån solen eller åtminstone smörja in mig med solskyddsfaktor 30 idag:)
Gårdagen spenderades ute i gassande sol hela dagen. Vi hade ju kvartersloppis och det var både det ena och det andra som skulle fixas på morgonen så det här med att smörja in sig glömdes helt bort, det kändes igår kväll vill jag lova...:)
Loppisen då, ja den gick riktigt bra! Även fast det konstaterades att någon säljare kommer jag aldrig bli. En kompis till mig prutade tom upp priset för hon tyckte jag var för billig:) Haha
Men annars var jag i mitt esse, gillar ju att träffa och prata med människor så det var kul och några tusenlappar fick jag i alla fall in:) 
Mycket saker blev kvar men det får jag sälja nästa år och kläderna har jag fått order om att ta med och sälja på jobbet:)

Något annat som var väldigt kul var att jag fick träffa några av er!
Blir så glad över att ha så fina och gulliga läsare!:)
Jättekul att få prata lite med er och hoppas ni blev nöjda med fynden:)

Igår fick jag även en Ernstleverans i form av odlingskorgar! 
Två av dem fick genast flytta in i badrummet och de andra ska jag nog ha ute...
Tycker de är fina som tusan om ni frågar mig!

Nä nu ska vi ta tag i denna dag!

Vad hittar ni på?

Stor kram!




Kommentarer

  1. Härligt att ha en egen lite Ernst..;-)

    Tack snälla du, dom kostar 1250:-/styck och går att få i valfri färg!

    Må så gott fina
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Men ååååå så fina! De passade perfekt där i badrummet! Ja, han kan den gode Ernst;-)
    Vilket ljuvligt väder, som vi njutit av det:) Ja, maken har slitit med vardagsrummet så han har. Alltås, han är så duktig min man. För det blir så himlans bra!!!
    O imorgon ska han hämta soffan som har kommit, tralalala:))

    Jag ska stå på loppis den 24 maj och har masssssssor av saker i källaren. Hoppas jag blir av med så mycket som möjligt, vill inte släpa hem eländet igen;-)
    Men nån säljade blir det inte av mig heller. När systern min o jag stod på loppis i somras så sa de till oss "ni är för billiga". Men vi ville bara gå därifrån med så lite saker som möjligt kvar och det gjorde vi med:) O med pengar på fickan;-)
    Nähä, dax att sussa vännen!
    Va rädd om dig!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt! Hoppas han kommer att trivas i ditt badrum ;-)

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
  4. Kul att det gick bra på loppisen :) Jag funderar på att sälja lite saker på nån loppis här i sommar, har så mycket saker som bara står och samlar damm.

    Odlingskorgarna är så snygga och de passar väldigt bra i ert badrum!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att loppisen gick bra trots att det blir lite kvar :)
    Den där Ernst han kan han...snyggt. Var har du köpt dom ?

    Trevlig Valborg
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!

    Åh så skönt o bli av med lite gammalt som bara ligger o skräpar o kommer till nytta hos någon annan istället! Ja visst är de underbara dagar nu, bästa sättet o vakna till en strålande solig dag!

    Tack söta för fina gina kommentarer<3!
    Mattorna har jag köpt på rusta o är utomhusmattor som kan ligga ute i ur o skur, perfekt!

    Trevlig Valborg!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Så superfina Ernst-krukor! Var hittar man sånt på nätet?
    Roligt att loppisen gick bra :) (Så kan man fylla på sina gömmor med nytt;)
    Imorgon ska jag till Hjo på en rolig loppis, ska bli kul :)

    En fin helg till dig, vännen!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg