Vårfavoriter från MQ!











Här är några av mina vårfavoriter hos MQ. Den blå klänningen med vita prickar och den vita kavajen måste bara få flytta hem till mig, så otroligt fina! 
Kan tipsa om att den svarta och den rosa toppen på de nedersta bilderna är på rea nu! 
Den svarta är både skön och så snygg på:)

Gokväll vänner!

Idag åkte vi ut till svärmor efter jobbet, G skulle hjälpa henne med att installera en ny dator, självklart fick vi middag och fika också, ja jag och svärmor fikade när G fixade med datorn:)
Nu har vi landat här hemma och då passar jag på att kika in här. 
Imorgon ska jag till tandläkaren, bara undersökning men det är tillräckligt för att jag ska få unna mig något fint efteråt. Har ju inte köpt så mycket kläder den sista tiden, vill ju gärna gå ner några kilo till innan jag storshoppar(!) men några toppar och ett par byxor från MQ inhandlades för ett par veckor sedan.
MQ har riktigt fina vårkläder tycker jag. Den där mörkblå klänningen med vita prickar är ju "to die for" om ni frågar mig:)
Får se om jag unnar mig något i klädväg imorgon eller kanske nya krukor... Fick nämligen med mig ett gäng av Mårbackapelargoner från svärmor och mer kommer det bli!:)

Ha en bra kväll fina ni!

Kram!





Kommentarer

  1. Mmm, MQ har så mycket snyggt och den prickiga klänning får gärna flytta in
    här också.

    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Superfina saker, MQ dom kan dom!

    Önskar dig en fin kväll
    Imorgon kör vi fredag igen, underbart!!!

    Kram fina

    SvaraRadera
  3. du har också hittat en massa fint från MQ, jag med:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så fina grejer, gillade de svart vit mönstrade byxorna! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg