L:a Bruket.





Alla bilder är lånade från MATILDE & CO


Gokväll!

Har ni testat L:a Brukets produkter?

Vad tycker ni?

Har ju födelsedag om några veckor och funderar på om jag ska önska mig produkter från L.a Bruket.
Jag är mest nyfiken på hur diskmedlet är för där är jag lite kräsen:)
Tycker ju flaskorna är så snygga och skulle lätta kunna köpa dem bara för utseendet men tänkte att jag inte skulle vara så ytlig, det är ju ändå insidan som räknas som alla vet;)

Nu blir det en bloggrunda för min del!

Kram på er!




Kommentarer

  1. Jag är super nöjd med diskmedlet, gillar doften då den är så annorlunda och på ngt vis gammeldags, samt så är ju den underbara flaskan såååå snygg; )

    SvaraRadera
  2. Jag har testat det mesta förutom just diskmedlet och jag har bara positivt att säga. Som sagt, snygga förpackningar och doftar supergott!kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Tokgillar LA bruket :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Hallå! Diskmedlet fyller allt sin funktion och doften är annorlunda men god. Klart du ska önska dig den om du fyller.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Instämmer med Helena! Annorlunda doft och fyller sitt syfte. Flaskorna är så fina och jag är lite sugen på tvålen, någon som testat den?hittade förövrigt hit från Lindas hem och trevligheter,mysig blogg du har! Hit kommer jag återvända.
    Ha en fin fredag!
    /N

    SvaraRadera
  6. Har inte testat faktiskt, men skulle vilja! Fast jag skulle nog inte önska mig diskmedel i födelsedagspresent, hur fint det än var - det finns så mycket annat jag hellre vill ha då. Haha. ;) Kram på dig fina!!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för din kommentar inne hos mig om din soffa. Jag är på jakt efter en ny soffa men hittar inte en enda nyans som känns 100%. Vill ha en mullvadsfärgad/duvblå typ, och din är det närmaste jag har sett hittills :)
    Hoppas du får en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  8. Hej lilla sötfia!!!
    Du är då för söt!
    Jag gillar verkligen diskmedlet ich linnevattnet som vi fick. diskmedlet doftar ljuuuuvligt och linnevattnet ör att sängen luktar såå gott o känns sååå fräsch:)
    Så det tycker jag allt att du ska önska dig. Jag funderar på nån handkräm som kan förgylla vårt inte så inspirerande badrum;-)
    Suss gott!
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  9. Jag har använt deras produkter ett tag nu (diskmedel, rengöringsmedel och handkräm) och de är riktigt bra. Inte nog med att de gör det dom ska, doftar gott under tiden så är förpackningarna både snygga och funktionella :D
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh jag gillar deras produkter! Jag har testat några av deras tvålar, handcreme och även ett diskmedel. Och jag måste säga att jag är nöjd, så jag hade satt upp det på önskelistan:)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg