En dag för återhämtning och eftertanke.








Goddag!

Idag är vi hemma och återhämtar oss. 
Igår var G med om en viltolycka. Han krockade med en älg och hade änglavakt. 

Jag hade nästan precis kommit hem från jobbet när jag fick ett samtal. G hade krockat med en älg men levde och var okej. Jag sprang genast in till vår granne och vi åkte till platsen där olyckan skett som inte var så långt härifrån där vi bor. När vi kom fram och jag såg hur bilen såg ut förstod jag vilken tur han haft. Någon måste verkligen ha vakat över honom.
Han som är lugnet själv kom gåendes längs vägkanten med en man som stannat och hjälpt honom. Men han berättade att när han klivit ur bilen precis när det hänt hade han skakat i hela kroppen. Bilen fick såklart bärgas och vi fick skjuts hem. 
Inatt har vi inte sovit många timmar så idag är vi hemma båda två. Känns som jag har bomull i huvudet och kroppen är så trött. G har några telefonmöten och jag bara är, emellanåt kramas vi och känner oss tacksamma för livet.

Ska äta lunch sen sova middag. 

Ta hand om varandra!

Stor kram till er alla

Kommentarer

  1. Men söta käraste ni... Tårarna stiger i ögonen och jag blir alldeles skakig i hela kroppen.
    Men sååå skönt att Gustav är ok och att det bara var bilen som skadades.
    Förstår att ni behöver vara hemma och bara vara.
    Ta nu en lugn o fin dag och kramas så mycket ni bara kan.
    Massor av kramar kommer även här <3
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Å herregud Sofi!!
    Jag sitter här på jobbet med tårarna rinnandes....♥
    Fy så hemskt!
    Jag finner inga ord..
    Tänker på min man som ständigt är ute på vägarna och åker...ofta sent på kvällarna..
    Ibland finns änglarna verkligen då de behövs!
    Ta hand om er!
    kraaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Fy vad hemskt. Vilken tur att han klarade sig bra.
    Ta hand om varandra
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Men fy, så hemskt!! Fantastiskt att han klarade sig så bra, men förstår att ni är omskakade idag. Ta väl hand om er båda, stor kram!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. Usch, vad otäckt! Vad skönt att det gick bra ändå. Var rädda om er.

    SvaraRadera
  6. Men hua va hemskt, ja då hade han verkligen änglavakt.
    Ta hand om varandra
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Men fyvad hemskt! Så skönt att mannen din klarade sig bra. Hoppas ni haft en fin dag tillsammans ändå. Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Fy så otäckt! Kände en rysning genom kroppen när jag läste vad du skrivit.
    Vilken tur att din G klarade sig så bra trots allt! Skönt att ni båda kunde vara hemma idag och få rå om varandra.
    Ta hand om er nu!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men nej så läskigt!! Ryser så när jag läser och blir så lättad att allt gick bra!! Skönt att ni var hemma båda två idag och bara kunder prata om det när ni kände för det. Det kan ju komma lite i efterhand vissa reaktioner. Hoppas ni sover skönt inatt båda två!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  10. Men fy så hemskt!! Men vilken tur att de där änglarna finns ibland. De är verkligen otäckt stora dessa djur. Ha nu en underbar helg och ta hand om varandra.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. Usch, va otäckt! Tur att det gick bra ändå. Ta hand om varandra!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg