Favoriter i badrummet.



Tre favoriter för min hud. Honey Touch, Touch of light och Mei Dao från Rituals


Ska jag välja en så är Honey Touch den som doftar allra ljuvligast.


Den nyaste i samlingen är Mei Dao som har en lugnande effekt och är bra att smörja på gravidmagar:)

Gokväll!

Är ni som jag och kan fastna för vissa saker? 
Just nu är jag helt såld på de här kroppslotionerna från Rituals. De som känner mig vet att jag är en lotion och insmörjningsfantast, tänker inte gå in närmare på det men kan väl säga som så att min hud är väldigt len;)
Dessa gudomliga krämer doftar både ljuvligt och är så behagliga för kroppen. Ni måste testa!:)
Här i Örebro har vi två Ritualsbutiker men de finns även online. Kika in HÄR
Nu skulle man ju kunna tro att jag var sponsrad men så är icke fallet tyvärr:)

Måste berätta en rolig historia angående dessa butiker. När vi var i Berlin för snart 1,5 år sedan dagarna innan jul så var jag på desperat jakt efter ett balsam, sprang runt och letade och hittade till slut en mycket trevlig butik som hette Rituals. Hade ju aldrig hört talas om den tidigare och tänkte inte mer på det. Köpte shampo och balsam för lockigt hår och blev supernöjd. Väl hemma i Sverige var det dags för mellandagsrea och vi åkte som vanligt till Mariebergsgallerian för att fynda. Döm om min förvåning då dom dagarna innan öppnat en Ritualsbutik där:) Lite kul tyckte jag allt:)

En trött bloggerska har ni här. Gårdagen var ingen bra ryggdag. Början på veckan tycker jag fungerat riktigt bra men igår kom bakslaget. Ryggen gjorde så ont på eftermiddagen och kvällen så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Idag har det varit lite bättre och när jag slutade vid halv ett åkte jag hem och la mig och har vilat tills nu. Förstår ju att det kommer gå lite upp och ner och ikväll tycker jag det känns bättre, ja eftersom jag kan sitta här framför datorn:)
Imorgon slutar jag redan halv tolv så det känns skönt. Har bokat in en lunch med några härliga bloggtjejer och det kan inga ryggsmärtor sätta stopp för nu när vi äntligen får till det:)
Ska bli supermysigt!

Nu ska jag äta kvällsmat, världens godaste (och nyttigaste) chilli con carne som ni ska gå receptet på nån gång:)

Kram på er alla!


Kommentarer

  1. å en till som gillar detta märke va kul . Jag köpte min första flaska med dusch olja på centralen i sthlm. Och är super nöjd . Ska kika på dessa med .
    Önskar dig en trevlig helg .

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg