Snyggaste (sköt)väskorna!






Black edition från Elodie details


Graphic devotion från Elodie details

Waves från Littlephant


Waves från Littlephant

Gokväll!

Den här helgen har vi verkligen samlat på oss positiv energi genom att träffa vänner!
Igår var vi först på kalas hos en av mina närmaste vänner. Vi firade deras två barn som fyllt år. Tillsammans med den närmsta familjen åt vi lunch, fikade och hade mycket trevligt. Sen åkte vi hem och mötte upp andra fina vänner som kom med hämtmat (så skönt!). Vi åt gott, barnen lekte och sen landade vi allihop i sofforna med kuddar, filtar, kaffe och massa godis:) Vi kikade på Melodifestivalen och hade det riktigt mysigt.
Idag har vi också träffat vänner. Efter att vi varit runt och kikat på vagn (återkommer om det) så stannade vi till på vägen hem och fikade hos fina vänner, där bjöds det på mumsig äppelpaj och mycket trevligt sällskap:)
Så nu är energidepåerna påfyllda!:)

Vad tycker ni om dessa skötväskorna då?

Jag vet att man ofta kan få med en skötväska när man köper vagn men jag kände att jag verkligen ville ha en väska som jag tycker om. Det kommer ju liksom vara den enda väska jag använder det närmsta året typ:)
Fastnade för alla väskorna på bilderna men valde tillslut den här:


Graphic devotion från Elodie details.

Så himla fin enligt mig:)
Nu är den ju slutsåld på de flesta ställen men fick ett tips på Instagram om att den fanns hos Bonti.se så där har jag beställt den. Hoppas på att den inte dröjer allt för länge:)

Ja och så var det ju det här med vagn. Vi har varit runt och klämt, känt och provkört idag. Just nu lutar det åt en Emmaljunga men vi har inte varit överallt än så vi får se. Fortsättning följer nästa helg:)

Den senaste tiden har jag varit dålig på att kommentera inne hos er. Eftersom jag sitter så lite som möjligt framför datorn (pga ryggen) så läser och kommenterar jag från Iphonen. Har funkat bra tidigare men nu hänger den sig oftast. Jag kan ha skrivit en lång kommentar och så hänger den sig, det som händer sen är att hela kommentaren försvinner och jag får börja om från början. Så irriterande! Men ibland lyckas det dock som tur är:) 
Då vet ni varför jag inte lämnar små avtryck hos er så ofta just nu.
Går in och läser hos er gör jag däremot varje dag och inspireras av era fina hem:)

Nu är det dags för lite middag.

Fin kväll till er!

Kram Sofi


Kommentarer

  1. Så snygga sköterskor du har hittat och den du valde blev även min favorit så rätt beslut enligt mig.
    Vilken härlig helg ni verkar ha haft med massa umgänge. Här har jag målat mest hela dagen...ett litet vitrinskåp som ska få lite ny färg.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Hi hi, va söt du är;-)
    Tänkte jag inte alls på utan tyckte den som var med funkade fint;-) Men du har ju rätt, och den var snygg den som du valt!
    Hoppas den kommer riktigt snart så du slipper vänta :)
    Mysig helg ni haft, precis vad man behöver nu!
    Fin kväll till dig o hälsa mannen din!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  3. Den helsvarta skötväskan gillade jag massor. Såg ut som en jättebra kameraväska nu när jag inte har någon bebis längre. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Superfina allihopa.
    Kram Kristin
    Http://onlyfemale.se

    SvaraRadera
  5. Hej sötis!
    Jag är helt faschinerad av hur mycket fint det finns nuförtiden...haha nu lät jag som jag var 90...men haha..
    ja du fattar... på "min" tid var skötväskorna sydda i samma tyg som vagnen...det var extremt viktigt att man hade en sån...så hängde den där framme på styret.....eller vad säger man...handtaget?

    Nu måste vi snart ses hörru.... jag blev ju sjuk å jag vet inte allt som har kommit emellan.
    Vi åker ju till London nästa vecka men efter det kanske vi kan få till det?
    Har du någon fredag som du slutar tidigt?
    annars funkar ju en lördag också..
    Kram vännen!
    Katarina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg