By Heritage hos butik Nummertio.







Alla bilder är lånade från webbutiken Nummertio.

God förmiddag!

I Söndags hade jag turen att vinna en fin Instagramtävling där vinsten var ett presentkort på barnkläder/saker/textilier från By Heritage hos butik Nummertio. By Heritage är ett svenskt märke som gör barnkläder och textilier i ekologiskt bomull.
500 kr fick jag att shoppa loss för och det var ju inte svårt:) 
Här ser ni ett litet urval av deras produkter och jag kan avslöja att den blåa bodyn och den blåa filten är på väg hem till oss:)
Är ni sugna på att köpa något från By Heritage eller något annat fint ( förutom kläder och saker till barn så finns det massor av annat fint till hemmet) så tycker jag att ni ska kika in till butik Nummertio HÄR.

Önskar er en fin Tisdag!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Å va kuuul att du vann! Kunde ju inte bli mer perfekt:))))
    Ser ju ut att ha riktigt fina saker där:)
    Här skiner solen och jag väntar på att lilla loppan snart kommer. Sen bär det av till stallet igen:))
    Ha en toppenem vännen!
    Kraaaaamar anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg