En fika i solen!



En bricka med godsaker...


Två munkar, BÅDA till mig;)


En ljuvlig kopp kaffe..


En ny inredningstidning...


Ett tänt ljus bara för att:)
Och det viktigaste av allt, SOLEN!

Hej på er!

Idag när jag kom hem så gjorde jag i ordning en bricka med fika som jag tog med ut på altan. Eftersom utemöblerna fortfarande är i förrådet så tog jag med ett fårskinn att sitta på. Där satt jag sen, sörpla kaffe, tryckte i mig två munkar, solen sken, fåglarna kvittrade och livet kändes mycket bra. Precis vad jag behövde efter en natt med lite sömn:)

Imorgon är jag ledig och då ska jag få besök av en kompis som är mammaledig. Jag ska få träffa lilla Malte för första gången och det ska bli så mysigt! 
Vi ska äta lunch, prata ikapp och snosa bebis så det kan ju inte bli annat än bra.
Å jag är säker på att längtan efter vår lilla skrutt kommer bli större:)

Till kvällens middag blir det en enkel pastarätt som jag gjorde ofta förut men som jag inte gjort på väldigt länge. Den väcker gamla minnen kan jag säga:)

Fin kväll och stor kram till er!



Kommentarer

  1. Härligt med utefika! Det har verkligen varit en helt fantastisk dag idag, med massor av soool! Älskar mina lediga torsdagar ännu mer vid fint väder ;)

    Kram fina du och ha så mysigt imorgon,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter, själv tog jag en låååångpromenad i solen idag, underbart.
    Så mysigt med lite bebisgos :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ja äntligen har våren verkligen kommit! Idag var det i alla fall ljuvligt och jag och grabbarna tog mellis ute i solen. Kaffe smakar nästan som bäst ute i vårsolen! =)

    Vilken fin kula du har! Njut av tiden som gravid för det är ju verkligen magiskt!
    Ett tips jag kan ge är att sova med bebisens snutte/filt mot din kropp nu innan bebis kommer, på så vis luktar den mamma. Båda våra grabbar är väldigt frälsta i sina snuttisar och har alltid kunnat somna själva bara de har fått gosa med snuttisarna.

    Ha det gott!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Ååh så härligt det låter! Att få sitta ute och njuta av solens strålar, det gör gott det.
    Och din morgondag låter ju hur fin som helst. Så mysigt med lite bebisgos:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med en fika utomhus. Idag var det verkligen perfekt väder här iaf :) Underbart! kRAM

    SvaraRadera
  6. Å va mysigt!!
    Men du kan ju köra med EN till mig och EN till bebben, he he ;-)
    Solen gör oss verkligen så gott nu! Känner hur man liksom vaknar till liv igen!
    Helt underbart är det:)
    Nu får ni ha en riktigt mysig date imorgon vännen!
    Nu ska jag krypa under täcket med min bok :)
    Kraaaaaaaamar Anna

    SvaraRadera
  7. Mums !...fin bricka också ;)
    Här skiner vårsolen och det är så mysigt !!
    Önskar dej en trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg