När man lever i ett upp och nervänt kaos.






Så här fint blommade det hos oss förra veckan.

Gokväll!

Hoppas helgen varit bra?
Vår helg var lugnt och skön. Vi har köpt de mesta stora sakerna till lillen och även den HÄR dagbädden som jag visat tidigare.
Gårdagen ägnades åt att rensa och skruva möbler, något som vi inte är klara med på långa vägar så hemmet ser just nu ut som ett upp och nervänt kaos:) Men så får det vara ett tag, jag tar lite då och då när jag orkar. Idag var jag tvungen och vila direkt när jag kom hem så det får ta sin lilla tid.
Ser ni förresten så fint det blommar på bilderna, det var förra veckan det:) 
Nu har de vissnat vilket känns mycket passande i vårt hem, haha

De senaste dagarna har jag varit dålig på att kika in till er, ikväll ska det bli ändring på det.

Ha det fint!

Kram Sofi





Kommentarer

  1. Blir snabbt kaos när det ska rensas gammalt och in med nytt. Vackra kvistar, synd att de har blommat över. Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Men gud så himla fint... Kvitar är bra fint i vasen!=) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg