Newbie.









Några till favoriter från Newbie har fyllt på lillens garderob.


Godmorgon!

Godmorgon kanske är fel ord när man redan varit uppe några timmar men det finns säkert många som precis stigit upp:)
Själv så sover jag inte längre än till halv sju på morgonen nu för tiden. Visst händer det att jag kan sov någon timme till men oftast vaknar jag strax före halv sju och är pigg. Så här har det varit i flera månader men jag antar att kroppen ställer in sig på vad som komma skall:)
Lite mer nytt till lillen från Newbie har det blivit och mer ska det bli! Trots att han bara kan ha de minsta storlekarna i några veckor så måste han ju ha mycket ombyte har jag hört:)
Har mest kläder i storlek 56 eftersom jag inte vet om han ens kommer kunna ha 50. Men behöver införskaffa mer i båda storlekarna.
För alla som gillar Newbie kan jag berätta att de har lanserat Newbie Home här i Mars. Om jag förstått det rätt så kommer de flesta Kappahlbutiker att sälja hemsortimentet.
HÄR kan du spana in det.

Nu ska jag ge mig ut en sväng och få lite sol på min nästipp.
Det kommer bli en prövning då det verkligen skulle behöva rensas och fixas i trädgården och jag knappt kan böja mig ner utan att få sammandragningar:)
Men jag tar på mig skygglapparna och går ut och sätter mig i solstolen en stund!

Vad hittar ni på denna soliga Söndag?

Ha det fint!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Åh vad fina kläder. Newbie är verkligen nåt speciellt ��

    SvaraRadera
  2. Å så mycket fint!!!Får tillbaka den där känslan när jag handlade till Tyra och tvättade och vek ihop fint i väntan på att just HON skulle komma <3
    Njut av dagen hjärtat, nu ska jag köra ett race, sen ge mig ut i sooooolen!
    Kramar anna

    SvaraRadera
  3. Åhh så fina kläder:)
    Underbar tid ni har framför er.

    Må så gott fina du
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Väldigt fina kläder du!! :-) men köp inte så mkt 50, vissa är för stora för det redan från början o annars växer de ur det på stört.. Vad roligt att de ska komma med ett hemsortiment!

    Ha det gott i solen o njut av att bara kunna ägna dig åt dig själv för egentid kan bli en bristvara sedan.. ;-)

    Kram malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg