Fina färger till barnrummet.









Både klosståget och barnservisen i melamin kommer från Kids Concept.

God förmiddag!

Här har vi firat Mors dag på morgonen, min första som sagt:) Ska visa vad jag fick senare:)
Just nu tar Nils och hans pappa en förmiddagslur så då håller jag på att kolla tapeter till det blivande barnrummet och funderar mycket på vilka färger som ska dominera. Den här färgkombinationen från Kids Concept tycker jag är jättefin, milda toner som passar bra i ett barnrum.
Men det här med barntapeter är ju så svårt för det finns ju så mycket fint! Som tur var ha jag några månader på mig att fundera då vi inte ska göra ordning hans rum just nu.

Nu vankas snart en tidig lunch. I eftermiddag ska vi fira våra mammor, det ska bli så mysigt!

Önskar er en fin dag!

Kram Sofi 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg